יום שישי, 30 באוקטובר 2015

BeautyBox (נובמבר 2015)

בתחילת השבוע הזזנו את השעון אחורה ועברנו לשעון חורף. ואם זה לא הספיק כדי לבסס את העובדה שהחורף כאן באופן רשמי, אז קיבלנו לכך תזכורת נוספת – ועוד אחת כזאת שלא תשכח במהרה, עם כל המרכיבים ההכרחיים: סערה, ברד, גשם זלעפות, הפסקות חשמל וכיוצ"ב. אני מאד לא טיפוס של חורף! לא אוהבת את הימים הקצרים, את התריסים המוגפים, את הטמפרטורות הנמוכות ואת הבגדים הארוכים – כל זה מכניס אותי לאווירה עגמומית ומעיקה. לפחות העיצוב העליז והצבעוני של קופסת ביוטיבוקס, שהגיעה במהלך השבוע, הצליח לעודד אותי קצת.



קופסת נובמבר 2015 מכילה 6 מוצרים, שלושה (או יותר נכון, ארבעה) מהם בגודל מלא:



* * *

בושם Flower by KENZO L'Elixir (דוגמית, 1 מ"ל)

המניפסט החדש בסאגת הפרחים של בית "קנזו", שחוגגת 15 שנים להיווסדותה. הבשם אלברטו מוריאס הרכיב ניחוח פירותי-פרחוני גורמה, הכולל תווים של מנדרינה, פטל, פריחת תפוז, ורד בולגרי, פרלין, וניל בורבון עם אקורדים אבקתיים. זהו ניחוח חושני מתקתק (אבל לא מאד), שמתאים מאד לעונה הקרה. יש לו גם עמידות טובה לשעות ארוכות כמו שאר ה"פרחים" בסדרה הזו. למעשה, הוא מסוג הבשמים שנצמדים גם לבגדים והשיער, כך שלפעמים אפילו אפשר להריח אותו מהם גם ביום שלמחרת.

מחיר מומלץ לצרכן: 479 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)
* * *

שמן מרוקאי לשיער של Moroccanoil (גודל נסיעות, 10 מ"ל)

את השמן המרוקאי לשיער אני חושבת שאין צורך להציג. רבות ונפלאות כבר נאמר על המוצר הזה, המבוסס על שמן הארגן המופלא. למיטב ידיעתי, הוא מהחלוצים והוותיקים בתחום השמנים לשיער. אני מאד אוהבת להשתמש בו כדי לתת לשיער שלי החייאה. אני מזליפה ממש טיפה של שמן אל תוך כף היד, מחממת בין שתי כפות הידיים ומורחת על הקצוות כשהשיער עדיין לח. אחרי זה השיער הופך להיות גמיש יותר ונוח מאד לעיצוב. בנוסף, יש לו ריח מהמם! אגב, חייבת לציין שגם מסיכת השיער שלהם מעולה.


מחיר מומלץ לצרכן: 125 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)

* * *

סבון גוף של Come-n-Sense (גודל מלא)

זוהי הפעם הראשונה עבורי שאני נתקלת במותג Come-n-Sense ("קומן סנס"), והסקרנות שלי לגביו הובילה אותי לאתר האינטרנט של המותג, שנמצא בבעלות "ז'ילינסקי & רוזן רוקחות בשמים, סבונים וקרמים". מדובר בבית עסק קסום שממוקם בשוק הפשפשים ביפו וכפי ששמו מעיד עליו, מייצר ליין בשמי בוטיק וסבונים שנוצרו על-פי סיפורים אישיים ורגעים מלאי השראה מחייו של הבשם ארז ז'ילינסקי רוזן.


בקופסת החודש צורפה חתיכה של סבון (בניחוח Old Fashion?), שהזכירה לי במראה חתיכת גבינה משובחת. למרות שהסבון היה עטוף בנייר, הריח שלו הצליח לפרוץ בקלות החוצה. לא הצלחתי לברר באתר החברה ממה מורכב הניחוח, אבל הוא הזכיר לי מאד ניחוח נוסטלגי מוכר מהעבר. לאחר מבחן הרחה שערכתי בין בני הבית, הגיע הרוב להחלטה שהניחוח דומה מאד (אם לא זהה) לשמפו "סרקל" של ד"ר פישר, בו הייתי נוהגת לחפוף את השיער של ילדיי כשהיו ילדים קטנים.


אני, אישית, לא נוהגת להשתמש בסבונים מוצקים לרחצה, כך שככל הנראה אנצל אותו כמפיץ ריח בארון הבגדים שלי.

אגב, גוש הסבון שקיבלתי שוקל 46 גרם בדיוק. לפי תמונת המוצר המופיעה על הגלויה שצורפה לקופסא, אני מניחה שניתן לרכוש את הסבון בגושים בגדלים שונים. עם זאת, לא ברור מתוך הגלויה לאיזה משקל מתייחס המחיר המומלץ.

מחיר מומלץ לצרכן: 20 ₪ (תכולה:   ?   גרם)

* * *

תחליב גוף ותיק של Fix (גודל מלא?)

Fix ("פיקס"), למי שלא יודע, הינה רשת הלבשה תחתונה לצעירות מבית "דלתא", שמציעה בין השאר גם מוצרי טיפוח ואקססורייז שונים והכל מגיע באריזות מיוחדות ומעוצבות. בקופסת החודש, כאמור, צורפו קרם גוף ותיק שחור חמוד מבד עם כיתוב משעשע עליו (Baggers can't be chooser).


קרם הגוף (או ליתר דיוק, סורבה גוף) מגיע בצנצנת פלסטיק שחורה עם הכיתוב המבטיח: "Little jar of happiness" (צנצנת קטנה של אושר). הקרם שבתוכה קליל מאד ונספג מהר בעור, כשהוא מותיר את העור חלק ונעים עם ניחוח פירותי מתקתק, אבל לא משתלט. אני לא חובבת כל-כך קרמים בצנצנות, שדורשים ממני לטבול את האצבעות בתוך הקרם, אבל סה"כ מדובר פה במוצר חביב פלוס שמתאים מאד לקהל היעד שלו – נערות צעירות.


הערה: בגלויה המצורפת לקופסא צויין שהקרם מגיע בגודל מלא (250 מ"ל), כשבפועל תכולת הצנצנת הינה 100 מ"ל בלבד.

מחיר מומלץ לצרכן:
קרם גוף - 69.90 ₪ (תכולה: 250 מ"ל)
תיק בד - 39.90 ₪

* * *

תחליב לחות לפנים למראה מאט של Avene (דוגמית- 5 מ"ל)

את המותג הדרמו-קוסמטי Avene ("אוון") אני מכירה ואוהבת כבר מספר שנים. המוצרים שלהם נפלאים במיוחד לבעלי עור רגיש, אבל לא רק. הבת שלי, שסובלת מעור שמן, גילתה (באמצעותי, כמובן) לפני מספר חודשים את סבון הפנים שלהם שמותיר את העור במראה מאט והתמכרה אליו. אני בטוחה שהיא תשמח מאד לנסות גם את תחליב הלחות לפנים שצורף לקופסא ושייך לאותה סדרה.


מחיר מומלץ לצרכן: 149 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)

* * *

עפרון עיניים של Pupa (גודל מלא)

על-פי הגלויה מדובר בעפרון עיניים אוטומטי בעל צבע עשיר ועמידות ארוכה, גם במים. העפרון מגיע עם ספוגית טשטושים ומחדד מובנה בקצהו השני.





הגוון שאותו קיבלתי הוא סגול (מס' 302). סגול הוא הצבע שאני הכי אוהבת (מכל הבחינות, לא רק באיפור), לכן שמחתי מאד לנסות אותו. לצערי, ההתלהבות שלי הצטננה במהירות. כפי שניתן לראות גם מהתמונה שלהלן, כבר מהנסיון לדגום אותו על היד, גיליתי שהוא לא נמרח בקלות, השרטוט איתו לא אחיד והוא אפילו דיי מתפורר. על "קו המים" בעין הגוון התקבל חיוור ביותר עד בלתי נראה לחלוטין. מחוץ לקו הריסים כבר ניתן היה להבחין במעט צבע, אבל המריחה לא היתה קלה ובטח שלא נעימה. לאור האמור, אני לא יכולה להתייחס לעמידות של המוצר על העין, אבל הקו ששורטט על היד אכן שרד יפה למשך זמן ארוך (גם לאחר שטיפת היד במים).


מחיר מומלץ לצרכן: 115 ₪ (תכולה: 0.30 גרם)

* * *

זהו להפעם. מה דעתכן על קופסת החודש? רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: אתר ביוטיבוקס או דף הפייסבוק של ביוטיבוקס.

*הקופסא התקבלה לסקירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails