יום שני, 5 באוקטובר 2015

BeautyBox (אוקטובר 2015)

אני מאד אוהבת חגים, בעיקר בגלל ההתכנסויות והמפגשים המשפחתיים והחבריים. רק שכל עניין הארוחות שמלוות את המפגשים הללו, גומר אותי לחלוטין ומוציא אותי מאיזון – הן מהפן של המארחת והן מהפן של המתארחת! אבל לפחות קופסת ביוטיבוקס של חודש אוקטובר 2015, שהגיעה במהלך חול המועד סוכות, הזכירה לי שיש חיי שגרה ושאוטוטו אחזור אליהם. כרגיל, אני מזמינה אתכם לפתוח אותה יחד איתי ולגלות מה היא מכילה בתוכה.



כבר ציינתי לא פעם את עיצוב האריזות המדהימות, שמשתנה בכל חודש מחדש. העיצוב של הקופסא הנוכחית הפתיע לגמרי בגוונים הבולטים בכחול ושחור עם איורי העיניים שפזורים על מכסה הקופסא. הסקרנות שלי לגלות כבר את תכנה רק גברה יותר ברגע שהשליח הניח אותה בידיי והרגשתי את כובד משקלה.


קופסת אוקטובר 2015 מכילה 6 מוצרים, שלושה מהם בגודל מלא:



בושם Olympea מבית Paco Rabanne (דוגמית, 1.5 מ"ל)

הבושם בעל השם המיתי - Olympéa ("אולימפיה"), מהווה, למעשה, את המקבילה הנשית לניחוח הגברי הפופולרי ביותר של המותג- Invictus. ההשראה מבוססת על רעיון האלה היוונית המודרנית, המעוררת כוח, דינמיות וכיבושים. הניחוח שהורכב ע"י הבשמים לוק דונג ואן פליפו הוא שילוב של מליחות ופרחוניות כאחד והוא מתואר כניחוח אוריינטלי רענן. בין התווים המרכיבים אותו: מנדרינה ירוקה, יסמין, שושן ג'ינג'ר, וניל מלוח, סנדלווד, קשמיר וענבר אפור.



את הבושם אני מכירה מאז שהושק בארץ לפני כחודשיים-שלושה ואף השתמשתי בו כבר מספר פעמים לא מעט. יש לציין, שבכל פעם קיבלתי מהסובבים אותי לא מעט תגובות סקרניות ונלהבות לגבי הניחוח. אגב, יש לו עמידות יפה לטווח ארוך מאד וגם הבקבוק שלו מעוצב כל-כך יפה, שכייף לי לראות אותו מוצב על גבי שידת הקוסמטיקה שלי.
מחיר מומלץ לצרכן: 549 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)

* * *

קרם פנים Benefiance של Shiseido (גודל נסיעות, 15 מ"ל)

אני כל כך אוהבת את המותג שיסיידו, שכל מוצר איפור או טיפוח שלהם מתקבל אצלי בברכה. חבל רק שהמוצרים כל-כך יקרים, אבל אין ספק שהם שווים כל שקל!


למיטב זכרוני, עדיין לא הזדמן לי להשתמש בקרם היום מסדרת האנטי-אייג'ינג של המותג – בנפיאס, כך שזו הזדמנות נפלאה עבורי להכיר אותו. על-פי המתואר בגלויה שצורפה לקופסא, הקרם מיועד לטיפול בעור בוגר ולהגנה עליו. מהתרשמות ראשונה, נראה כי יש לו מרקם וניחוח עדינים מאד.

מחיר מומלץ לצרכן: 675 ₪ (תכולה: 75 מ"ל)

* * *

מלח אמבט של Premier (גודל מלא)

מלח האמבט של פרימייר הוא זה שאחראי למשקל הכבד יחסית של קופסת החודש. הוא מגיעה באריזה יפה עם מכסה עגול מוזהב, שמשווה לו מראה יוקרתי מאד.


כמו כל מוצרי המותג, גם מלח האמבט מכיל בתוכו רכיבים מינרליים נפלאים מים המלח, שרק עושים טוב לעור. למלח האמבט של פרימייר יש ניחוח נפלא, שמשרה אווירת ספא מרגיעה ונראה לי שאמבט מים חמים מלא במלח הזה, יהיה מושלם להרגעת הגוף אחרי תקופת החגים המעייפת וכהכנה לחיי השגרה המלחיצים (ובכלל).


אגב, לאחרונה יצא לי להתוודע למספר מוצרים נהדרים אחרים של המותג ואף הוזמנתי יחד עם בלוגריות נוספות לסייר במפעל שלו, שממוקם באיזור התעשייה של שוהם. שם הוצג לפנינו כל תהליך הייצור והאריזה. בשיטוטיי ברשת, באתרי יופי ו/או בלוגים שונים מכל העולם, שמחתי לגלות שמוצרי פריימייר הופכים להיות מאד פופולריים ומבוקשים גם בארצות שמעבר לים. אז אם עוד לא יצא לכם לנסות אחד או יותר ממוצרי המותג, זה הזמן לעשות את זה.

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪ (תכולה: 350 גרם)

* * *

תחליב גוף של Neutrogena (דוגמית, 15 מ"ל)

תחליב גוף לעור יבש, מבוסס על גליצרין ורכיבי לחות והרגעה שונים, המותירים את העור לח, רך וגמיש.


כשאני בוחרת בתחליב גוף לשימושי האישי, בין המאפיינים הראשונים שמובילים אותי לבחור בו הוא הניחוח שלו - רצוי שיהיה מהסוג הדומה, פחות או יותר, ל"ניחוחות הסודיים של ויקטוריה" – וכמובן שיהיה קליל ויעיל. התחליב של ניוטרוג'ינה נופל, מבחינתי, במבחן קריטריון הריח, אבל אין ספק שהוא עושה עבודה נפלאה בכל מה שקשור להזנת העור. בנוסף, הוא נספג בעור מהר מאד ומותיר אותו רך ונעים למגע למשך שעות ארוכות מאד. זהו תחליב שיכול להיות שימושי מאד בעונה הקרירה של השנה, בה העור נוטה להתייבש יותר. אגב, התחליב באריזתו המקורית מגיע בבקבוק משאבה, שמקל מאד על הוצאת החומר ממנו.


גם אם לא הייתי בוחרת בו להיות תחליב הגוף הראשי שלי, אני חושבת שלפחות פעם בשבוע הייתי משתמשת בו – ולו למען ההרגשה שאני עושה משהו טוב בשביל העור שלי.

מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪ (תכולה: 400 מ"ל)

* * *

לק של O.P.I (גודל מלא)

הלק שקיבלתי בקופסא הינו בגוון You are so outta line! – ירוק ניאוני בהיר, מתוך קולקציית קיץ 2014 של OPI.



הלק מצוייד במברשת גדולה, שמאפשרת מריחה קלה ונוחה, אם כי אחרי מריחת השכבה הראשונה של הלק נותרו סימנים מפוספסים על הציפורן. מריחת שכבה נוספת פתרה את הבעיה.

מחיר מומלץ לצרכן: 64 ₪ (תכולה: 15 מ"ל)

* * *

מסכת הזנה לשיער של Dove (גודל מלא)

מהגלויה שצורפה לקופסא אני למדה ש"דאב" השיקו לאחרונה שתי מסכות חדשות לשיער: האחת- למראה שיער מבריק ובריא, והשניה- לטיפוח והזנה, שאותה קיבלתי.


על-פי המצויין על האריזה, המסיכה מיועדת לבעלות שיער יבש ומקורזל והיא מבוססת על שמני הזנה עדינים, כמו שמן מינרלי ושמן שקדים, לצד רכיבים מזינים אחרים. בנוסף, יש לה ריח נעים מאד. הכל טוב ויפה למעט העובדה, שהשיער שלי לא יבש ומקורזל, לכן אדאג להעביר אותה הלאה, למישהי שאני יודעת שתהנה מאד להשתמש בה.


מחיר מומלץ לצרכן: 40 ₪ (תכולה: 200 מ"ל)

* * *

זהו להפעם. מה דעתכן על קופסת החודש? רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: אתר ביוטיבוקס או דף הפייסבוק של ביוטיבוקס.

*הקופסא התקבלה לסקירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails