יום ראשון, 25 באוקטובר 2015

המאפר ג'ק ביילי הלך לעולמו

ג'ייק ביילי (Jake Bailey), אמן האיפור של רבות מסלבריטאיות העל, נמצא ללא רוח-חיים ביום שישי האחרון במכוניתו, בלוס אנג'לס. סיבת המוות המשוערת: התאבדות באמצעות הרעלת פחמן חד-חמצני.



ביילי בן ה-37 היה מיוצג בסוכנות האומנים ""Starworks Artists, שפרסמה את ההודעה הבאה בסופ"ש: "בצער רב אנו חולקים את החדשות על מותו של ג'ייק ביילי. הוא היה אמן בעל כשרון מדהים, חבר נהדר, בן ואח אוהב, והיגון שלנו משותף לכל מי שהכיר אותו. בתור אחד מהמאפרים המבוקשים ביותר בתעשייה, ג'ייק עבד עם רשימת לקוחות מרשימה ועבודותיו הוצגו ופורסמו ב'ווג', 'הארפר באזאר', 'ווג איטליה', 'וניטי פייר' ו'אלוור'. הוא שיתף פעולה עם כמה מהצלמים המפורסמים ביותר בתעשיית האופנה והבידור והיה אף צלם נלהב בעצמו. ג'ייק שימש כמנטור לרבים ועבודתו תמשיך לשמש השראה. הוא באמת יחסר לכל מי שהכיר אותו."

כאמור, ביילי עבד עם כוכבות רבות, ביניהם קייטי פרי, טיילור סוויפט, נטלי פורטמן, סלינה גומז, גוון סטפני, אנג'לינה ג'ולי, קריסטין סטיוארט, ג'סיקה צ'סטיין ורבות אחרות. עם קבלת הידיעה העצובה, פרסמה קייטי פרי תמונת קולאז' בחשבון האינסטגרם שלה המוקדשת לביילי וצרפה אליה הודעת פרידה ארוכה. בין השאר, היא כתבה שם: "מה שהיה לנו הוא מסע משותף וידידות מופלאה. איזו אמנות נפלאה יצרנו ביחד... אני אוהבת אותך. לא עוד עבודה, לא עוד חיפוש, סוף-סוף מצאת את השלווה שלך."


ביילי נולד בסולט לייק סיטי שביוטה. בגיל 18 הוא עבר להתגורר בניו-יורק והתמחה אצל מספר אמני איפור בכירים, ביניהם קווין אוקון, פאט מקגראת, טום פישו ודיאן קנדל. בתקופה האחרונה שלפני מותו הוא חלק את חייו בין ניו-יורק ללוס אנג'לס.

עבודות איפור של ביילי: (מימין לשמאל) קייטי פרי, סלינה גומז ונטלי פורטמן
עם דוגמנית העל קרלי קלוס

עם הזמרת קיילי מינוג

עם מיסי אליוט

עם רייצ'ל זואי

עם אנג'לינה ג'ולי

עם סלינה גומז

יהי זכרו ברוך!


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails