יום שישי, 16 באוקטובר 2015

אלחנדרה אספינוזה היא הפנים החדשות של רבלון

שנת 2015 היא ללא ספק שנה מוצלחת ביותר עבור אלחנדרה אספינוזה (Alejandra Espinoza), מלכת היופי המקסיקנית לשעבר: היא הספיקה לצבור יותר מ-1.2 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-3 מיליון אוהדים בפייסבוק, היא הפכה לאם וגם קיבלה תפקיד שווה בתור מנחת תכנית ריאליטי שבועית חדשה (עוד תחרות שירה מבית סיימון קאוול) לצד ריקי מרטין ואחרים ובקרוב הפנים היפות שלה יופיעו בשלטי חוצות, בעיתונים, בטלוויזיה וברשתות החברתיות כפנים החדשות של מותג היופי REVLON.



אספינוזה מעידה על עצמה, שהיא חובבת את המותג מאז שהיא זוכרת את עצמה, מה שהופך את תפקידה החדשה למיוחד עוד יותר: "אני חשה כבוד גדול להיות חלק ממשפחת רבלון. העובדה שהם בחרו בי להיות שגרירת היופי החדשה שלהם היא מדהימה. זו התגשמות של אחד מהחלומות שלי. אני לא יכולה לחכות כבר כדי להתחיל לחלוק את הקמפיין המדהים הזה עם כולם."



במסגרת תפקידה החדש כשגרירת היופי של רבלון, תככב אספינוזה בקמפיין לבושם החדש של המותג (סוף סוף, אחרי שנים רבות) - Love Is On, שיושק בנובמבר 2015. "המשימה של השראת אהבה זה משהו שאני מזדהה איתו באופן מיידי ואני מצפה לעזור להפיץ את המסר הזה, כמו גם להציג לעולם את כל המוצרים הנהדרים החדשים." בראיון שהעניקה ל-WWD היא מציינת, שתפקידה כמקדמת ניחוח חדש, מתאים לה מאד. "אני מאמינה שריח משחק תפקיד חשוב בסיפור האהבה האישי של כל אחד. אם תשאלו את בעלי מה הוא זוכר מהפגישה הראשונה שלנו, הוא יאמר שאת החיוך היפה שלי... והבושם הקסום שלי."

הבושם החדש של רבלון: Love Is On

בנוסף לבושם החדש, אספינוזה תקדם סדרה של מוצרי איפור ושיער, ביניהם ליין שפתונים במרקם מאט ואוסף של מספר מסקרות שהיא אובססיבית לגביהן. אגב, כמי שעובדת במשך שעות ארוכות ביום, אספינוזה בת ה-27 חובבת מאד את המייקאפ הפופולרי של רבלון - ColorStay: "אני שמה אותו בבוקר ואין לי צורך לתקן אותו או לדאוג שהוא יעלם במשך היום. הוא פשוט נשאר עלי כל היום."

המסקרה החביבה על אלחנדרה

כאמור, הקמפיין הראשון בכיכובה של אלחנדרה אספינוזה יעלה רק במהלך נובמבר 2015, אבל כבר תוכלו לקבל הצצה ראשונה אל מאחורי הקלעים של הצילומים לקמפיין:







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails