יום שלישי, 6 באוקטובר 2015

לוריאל פריז מינה בלוגרית כשגרירת יופי של המותג

מותג היופי הצרפתי L’Oréal Paris מינה שגרירת יופי חדשה, שמגיעה היישר מעולם הבלוגספירה: כריסטינה בזן (Kristina Bazan), בעלת בלוג האופנה והלייפסטייל Kayture המונה יותר מ-2 מיליון צפיות בחודש ו- 2 מיליון עוקבים באינסטגרם.



את הבחירה בכריסטינה מסבירים בלוריאל, היות והיא עומדת לחלוטין בקנה אחד עם כל הערכים של המותג – היא אשה ש"שווה את זה" (כמו סלוגן המותג), יזמית, נרקומנית של איפור, זוהרת, מחוברת ואותנטית. "היא מראה לנו, שכל אשה יכולה ליצור מראה איפור נועז ומתוחכם ולהרגיש טוב עם עצמה. היא מעצבת את היופי האישי שלה ויש לה יכולת מדהימה לחלוק בפתיחות ולהוות השראה לנשים בכל רחבי העולם. זהו סוג המסר שלוריאל פריז תמיד מעבירה."

בזן בת ה-21, גדלה בשוויץ ובארה"ב. בזמן לימודיה בתיכון היא החלה לתעד מידי יום את התלבושות שלה ולשתף אותם באמצעות האתר LookBook. זמן קצר לאחר מכן היא השיקה את הבלוג שלה, הכולל פוסטים אודות יופי, אופנה, לייפסטייל ונסיעות. כעת, היא מאד נרגשת מהמעמד המכובד לו היא זכתה: "המשאלה שלי היא להשתמש בקול החדש הזה, התפקיד החדש המדהים כדוברת המפיצה מסר חיובי על יופי, ולגרום לכל הנשים ברחבי העולם להרגיש ולדעת שהן כולן שוות את זה," היא אומרת.

במסגרת תפקידה החדש, תיצור בזן תוכן שיווקי בלעדי בשיתוף עם לוריאל פריז, תסקר אירועי השקה של מוצרי האיפור והטיפוח של המותג וכמובן תשתתף במיזמי איפור דיגיטליים חדשים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails