יום חמישי, 22 באוקטובר 2015

LANCÔME Advanced Génifique Yeux Light- Pearl™

ככל שאנו מתבגרים, איזור העיניים נראה נפוח יותר, עם עיגולים כהים מסביב וקמטוטים עדינים (מי יותר, מי פחות). כאשר העיניים נראות גדולות ופקוחות יותר וגוון העור סביבן בהיר יותר, אנו נראים צעירים יותר. למזלנו, אפילו שינויים קטנים עושים הבדל גדול וטיפול וטיפוח נכון של העור באיזור זה יכול להסיר שנים רבות מהמראה שלנו. הסרום לעיניים של "לנקום", בעל השם הכה-ארוך, Advanced Génifique Yeux Light- Pearl™ Eye Illuminator Youth Activating Concentrate מבטיח לא רק להאיר את העור באיזור העיניים, אלא גם להפחית נפיחות וקמטוטים.



סרום העיניים מהווה, למעשה, דור המשך מוצלח לסרום הפנים המהולל של המותג Génifique Yeux Light- Pearl™, שהושק לראשונה ב-2009 וזכה מאז ב-17 פרסי יופי בינלאומיים. הגרסה הראשונה של סרום העיניים הושקה ב-2012 וגם היא הפכה מהר מאד למוצר קאלט. כעת, מוצע הסרום בגרסה מחודשת עם אפליקטור פנינה בעל מבנה משופר, המסייע לפזר את החומר בצורה קלה ונוחה גם באיזורים שקשה להגיע אליהם עם האצבעות. ראש הפנינה המסתובב בזווית גמישה של יותר מ-80 מעלות, מסייע לעסות את החומר לתוך העור, בעוד החיבור האלסטומרי שלו מבטיח לספק לחץ עדין נכון כדי להתמודד עם נפיחויות או שקיות מתחת לעיניים. בקיצור, האפליקטור החדש הופך את עניין השימוש בסרום למעין טכס מרגיע ומהנה בכל יום מחדש. בחברה מבטיחים, כי כבר בתום חודש של שימוש בסרום ניתן לראות בברור, כי השקיות מתחת לעיניים פוחתות, קווי המיתאר הופכים להיות מוצקים יותר, העור מתבהר והמראה הכללי נראה צעיר יותר.


פורמולת הסרום הינה במרקם ג'ל שקוף וקליל, שנספג במהירות העור. הפורמולה מחוזקת ברכיבים שונים המיועדים להרגיע את העור העדין שסביב העיניים, לספק אפקט של פוקוס רך, להאיר ולמזער קווים עדינים וקמטוטים ולהותיר את האזור סביב העיניים קורן וצעיר למראה.

אגב, בלנקום ממליצים להניח את הסרום בתנועות עיסוי מסויימות מאד, המתמקדות בנקודות לחיצה ומיועדות להמריץ ולעורר את זרימת הדם באיזור העיניים, לצמצם נפיחויות, להחליק קמטוטים ולפתוח את העיניים. כל מה שצריך הוא רק להקדיש לכך דקה אחת ביום:




דוגמנית העל דריה וורבוי, שגרירת היופי של המותג, היא הפנים העיניים של קמפיין הפרסום המלווה את הסרום. לא קשה לנחש מדוע...


את LANCÔME Advanced Génifique Yeux Light- Pearl™ (20 מ"ל) ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות, תמורת 402 ₪ (לפני הנחות מבצע הניתנות על-ידי הקמעונאים מעת לעת על-פי שיקול דעתם).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails