יום שלישי, 13 באוקטובר 2015

CARELINE The Gray Season Fall 2015

הסתיו כבר כאן באופן רשמי, אבל החום ששורר בחוץ מבלבל מאד. לא כך מראה האיפור לסתיו 2015, שמשיק מותג הקוסמטיקה הישראלי CARELINE – מראה חזק ומרשים עם קווים ברורים וחדים בגוונים של שחור ולבן. את המראה מציגה הדוגמנית המהממת והשחקנית הבינלאומית גל גדות, הפנים של המותג.



על המראה אחראי עומר אסף, המאפר הראשי והמעצב האמנותי של "קרליין", שבחר ליצור מראה גברי משהו, המדגיש את החוזק הפנימי הקיים בתוך הנשיות הרכה. הדגש במראה מושם על העיניים, המאופרות בגוונים של שחור ולבן וממוסגרות בשחור עמוק שמוסיף לו גם נופך של מסתוריות.


לבניית המראה השתמש אסף במוצרים הבאים:

צללית פריזמה שיין, שחור לבן (99.90 ₪) – צמד צלליות בשני גוונים מנוגדים המשתלבים למראה מושלם אחד, עמידות לאורך זמן ומראה טבעי וקטיפתי. הסדרה מכילה פורמולה מיוחדת היוצרת צבע מבריק או מאט. נמרח בקלות ואינו יורד לשעות רבות.

מסקרה BOLD, שחורה (59.90 ₪) - מסקרה בעלת מברשת סיליקון ייחודית, המגיעה לכל ריס וריס, מצפה אותם מהשורש ועד הקצה ומעניקה להם אפקט מרשים של ריסים מופרדים, עבים וארוכים. מבנה המברשת מכיל 'מגירה' פנימית האוחזת כמות גדולה של צבע למריחה חלקה ואחידה של הריסים בפעם אחת.

סומק קולור בלאש, Natural Blush 07 (109.90 ₪) - סומק המכיל ריכוז גבוה במיוחד של פיגמנטים נקיים בעלי צבע עשיר, מוגנים על ידי מעטפת השומרת על הגוון המקורי שעות רבות לאחר המריחה. בנוסף, מכיל הסומק תמצית אצה המעניקה רכות ולחות לעור. קומפלקס פולימרים טבעי, פניני סיליקון ושילוב של טריגליצרידים עם סילקון, מעניק לסומק את תכונותיו החדשניות: מריחה קלה ומהירה ותחושה קטיפתית על העור.

שפתון, Color Code N46 (109.90 ₪) - השפתון מבוסס על פיגמנטים חדשים של צבע נקי, המעניקים גוון עוצמתי וברק מידי במריחה אחת. השימוש בפיגמנטים הנקיים מחזק את עמידות הגוון מרגע המריחה ולמשך שעות ארוכות. מכיל שמנים מזינים המעניקים ברק לשפתיים ללא תחושת שמנוניות.

לק Color Nails, גוון 376 (44.90 ₪) - לק בעל עמידות לטווח ארוך, המכיל בתוכו רכיבים המחזקים ומטפחים את הציפורן.

את מוצרי CARELINE ניתן להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails