יום רביעי, 14 באוקטובר 2015

MAC Zac Posen Collection Spring 2016

אחרי שהימם נשים רבות עם העיצובים המודרניים אך הנצחיים שלו על מסלולי האופנה והשטיח האדום במשך יותר מ-15 שנה, מעצב האופנה הניו-יורקי זאק פוזן מציג את קולקציית האיפור הראשונה שלו עבור MAC.



"במשך 15 השנים האחרונות למדתי רבות מ-MAC על יופי," מצהיר פוזן. "אופנה ויופי הולכים יד ביד ותמיד רציתי ליצור אוסף איפור שישלים את העיצובים ואת המותג שלי. זה היה אך טבעי לעבוד עם MAC על יצירת אוסף האיפור הראשון שלי. רציתי לשמור על קו יוקרתי, מעט מיסתורי ונקי, עם מנה גדולה של זוהר כוכבים."  ובזוהר כוכבים הוא מבין הרבה, במיוחד עם לקוחות כמו נטלי פורטמן, ריהאנה, ביונסה, קייט וינסלט, קמרון דיאז, ג'ניפר לופז ומישה ברטון.

"זאק פוזן הוא חלק ממשפחת MAC כבר יותר מ-15 שנה, מאז שתמכנו בתצוגת האופנה הראשונה שלו ב-2001," מסביר ג'יימס גייג'ר, סגן נשיא בכיר ומנהל הקריאטיב ב-MAC. "העיצובים הקלאסיים של זאק וידו הזריזה בכריכה, טקסטורות ונשיות בכלל מעוררים זוהר נוסטלגי שעדיין מרגיש מודרני. אוסף זה עוטף בצורה מושלמת את שני העולמות שלנו, עם משהו מתוחכם וסקסי לכל אשה באשר היא."


טרם ידועים פרטים מדוייקים אודות הפריטים שיכללו בקולקציה, אבל כפי שניתן לראות מהתמונה הראשונה ששוחררה לפרסום, היא כוללת פלטת צלליות מקסימה, אריזת קומפקט עם ברונזר וסומק, אייליינר טוש, שפתון ומברשת קבובית מדהימה. כל המוצרים מגיעים באריזות בגוון ירקרק-אפור ונושאות את שמו של פוזן, לצד הלוגו של MAC, באותיות מוזהבות.

כאמור, הקולקציה אמורה לעלות על המדפים במהלך פברואר 2016. ברגע שיפורסמו פרוט המוצרים ותיאור הגוונים, אדאג לעדכן אתכם כמובן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails