יום שישי, 30 באוקטובר 2015

אירינה שייק היא הפנים החדשות של לוריאל פריז

בלוריאל פריז מאמינים, שאירינה שייק (Irina Shayk), דוגמנית העל הרוסיה ובת-זוגו של השחקן ההורס ברדלי קופר, היא הפצצה האולטימטיבית התורנית. את אמונתם זו הם פורסים בתצוגה מרשימה ביותר על-גבי חשבון האינסטגרם שלהם – שם הם גם הכריזו על בחירתה לשגרירת היופי החדשה של המותג.



בהודעה שפורסמה באינסטגרם של המותג, פרשו באריכות את קבלת הפנים החמה של אירינה בת ה-29, לנבחרת החלומות של לוריאל. נשיא החברה, סיריל שאפי (Cyril Chapuy), שיתף בעצמו פוסט חגיגי הכולל תמונות רבות של הדוגמנית הלוהטת וצירף אליהן את הכיתוב: "ברוכה הבאה @irinashayk למשפחת #lorealista. כל-כך שמחים לצרף אותך סוף-סוף לקבוצה!"

"אירינה היא סופר אשה, שמפזרת זוהר ומרוממת את הגדרת היופי לרמה אחרת," כך הצהיר נשיא לוריאל פריז על-גבי חשבון האינסטגרם של סוכנות הדוגמנות בה רשומה אירינה. "ממעצבי אופנה ועד למיליוני אוהדים ועוקבים במדיה החברתית, היא מרתקת את כולנו עם יופיה והרוח שלה, אבל גם עם החוש האמיתי שלה לאנושיות ונדיבות. אני בעצמי וצוות לוריאל פריז נרגשים לקבל אותה כחברה חדשה במשפחת לוריאל."



בנוסף, פירסם המותג סרטון וידיאו משעשע, המציג את הדוברת החדשה שלו, תוך שהוא חושף חמישה דברים שלא ידענו עד כה על הדוגמנית הרוסיה המהממת:



גם אירינה מתרגשת מהתפקיד החדש שלה. בהודעה שפירסמה בחשבון האינסטגרם שלה היא ביטאה זאת כך: "לעמוד לצד אושיות כמו @jlo (ג'ניפר לופז), @juliannemoore (ג'וליאן מור) וג'יין פונדה... כולן אייקוניות שהערצתי, זה חלום שהתגשם... ישנם כמה רגעים שלעולם לא ישכחו, ואני רוצה להודות מעומק ליבי ל- @chapuyc (סיריל שאפי) ולצוות הנפלא של לוריאל על מה שהם העניקו לי ועל היופי שהמותג מעורר השראה ברבים."


לפי שעה, לא פורסמו פרטים על הקמפיינים בהם תשתתף אירינה, אבל אם לשפוט על-פי התמונות שלה, הפרוסות לאורך ולרוחב על-גבי חשבון האינסטגרם של לוריאל, נראה כי היא תקדם הן מוצרי איפור וטיפוח והן מוצרים לשיער.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails