יום ראשון, 20 ביוני 2021

Clarins Total Eye Lift

"קלרינס" משיקים את Clarins Total Eye Lift – קרם עיניים חדש, הפועל נגד הזמן על סימני ההזדקנות סביב העיניים ומבטיח תוצאות נראות לעין בתוך 60 שניות בלבד!


מרגישים עייפים? רוב הסיכויים שאתם גם נראים ככה. אזור העיניים הוא הראשון שמסגיר את מצב העייפות שלנו. עם 10,000 תנועות ביום ו-22 שרירים, העיניים שלנו דומות לנו: היפראקטיביות, אקספרסיביות וזוהרות. הן יכולות להאיר את הפנים שלנו ללא מאמץ, אבל הן גם שבריריות ופגיעות במיוחד. העור סביב העיניים הוא כל-כך דק ועדין, כך שנזקי הסביבה וסימני ההזדקנות ניכרים בו לראשונה. למעשה, כבר בגיל 25 ניתן לזהות באזור זה את סימני הגיל ומצב עייפות.

המותג "קלרינס" מציג את Total Eye Lift – קרם עיניים יוצא דופן, שפותח על-ידו עבור נשים בכל גיל, ומיועד לפעול, לנטרל ולתקן כל מה שעומד בפני מראה עיניים זוהר: צמצום נפיחויות וכהויות, טשטוש ומזעור קווים עדינים וקמטים, ואפילו מיצוק.



מעבדות המחקר והפיתוח של "קלרינס" שילבו יחדיו מרכיבים בוטניים ייחודיים בפורמולת הקרם החדש, ש-94% מהם מגיעים ממקור טבעי, כדי להציע לנו קרם יוצא דופן לטיפול בכל מה שמאתגר את איזור העיניים: שעוות קאסי ותמצית הרונגאנה אורגנית ליצירת אפקט הרמה והחלקה מיידי; תמציות ערמונית הסוסים, גוארנה אורגנית וקפאין מסייעות להפחתת נפיחות וכהויות; תמצית אלביציה מעניקה מוצקות וזוהר ותמצית חמאת שיאה אורגנית תורמת להזנת העור. יום אחר יום העיניים נראות פקוחות יותר והעפעפיים נראים מורמים יותר.



הקרם בעל מרקם ג'ל, מרגיש קליל נעים ומרענן על העור והוא נספג במהירות. כמו כן, הוא משמש כבסיס מצויין לאיפור שיונח מעליו.

להובלת הקמפיין, שמלווה את השקת קרם העיניים החדש, נבחרה כרמן ג'ורדה (Carmen Jordá), נהגת מרוצי מכוניות לשעבר. בין השנים 2015 ל-2017 היא היתה נהגת הפיתוח של קבוצות פורמולה 1 של לוטוס ורנו ספורט. מינויה על ידי לוטוס הביא אותה להיות האישה האחת עשרה בהיסטוריה שהיתה חלק ממערך הנהגים של קבוצת הפורמולה 1.



את Clarins Total Eye Lift ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובאתר Chozen (מחיר מומלץ לצרכן: 469 ₪, תכולה: 15 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails