יום שני, 7 ביוני 2021

Lancôme Teint Idôle Ultra Wear All Over Concealer

מותג הקוסמטיקה הצרפתי "לנקום" חושף בימים אלו את ההשקה הבאה שלו: Lancôme Teint Idôle Ultra Wear All Over Concealer – קונסילר חדש בסדרת "טיינט איידול", שעל-פי תיאורו נשמע מאד מבטיח.


הקונסילר החדש הינו בעל פורמולה לחותית קלילה, עמידה לשעות ארוכות עם כיסוי מלא. הקונסילר מצליח לכסות כהויות תחת העיניים ופגמים שונים אחרים, מבלי להכנס לקמטוטים, לדהות או להתקרש. הגימור שלו מאט והוא נראה טבעי לחלוטין.




פורמולת הקונסילר מועשרת ברכיבים מטפחים שונים, המספקים לחות לעור למשך 24 שעות, יחד עם הרגשת נוחות. בין הרכיבים הללו ניתן למצוא תמציות ורדים, שושן מים, מורינגה ועוד.



המרקם הנוזלי שלו ניתן לטשטוש ומיזוג בקלות והוא מצוייד באפליקטור גמיש בעל קצה מעוצב מיוחד, המאפשר הנחה נקודתית מדוייקת או לחילופין, פיזור החומר על שטח נרחב יותר.



ה- Lancôme Teint Idôle Ultra Wear All Over Concealer מוצע ב-20 גוונים שונים, כך שכל אחת תוכל למצוא את הגוון המתאים לה.



אגב, הקונסילר החדש יכול לשמש להסתרה (כקונסילר), לטשטוש (כקורקטור), להארה (כהיילייטר) או לפיסול (קונטור) – תלוי בגוון שבוחרים. כמו כן, ניתן להשתמש בו לבדו או לצוות אותו ל- Teint Idole Ultra Wear 24H Longwear Foundation- המייקאפ הפופולרי של המותג מאותה הסדרה, כדי לקבל כיסוי אולטימטיבי.

ה- Lancôme Teint Idôle Ultra Wear All Over Concealer יהיה זמין (אונליין) בעוד כשבוע בארה"ב והחל מאמצע יולי 2021 גם בחנויות ובנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails