יום ראשון, 27 ביוני 2021

Lancôme L'Absolu Rouge Drama Ink

"לנקום" מציגים את L'Absolu Rouge Drama Ink – סדרת שפתונים נוזליים חדשה, שמלבד הגוונים המהממים שלהם, המרקם הקליל שהם מציעים נמשך לאורך כל היום.


אין אביזר מושלם יותר מאשר שפתון אדום דרמתי וכשהוא מגיע בגימור סמי-מאט ומציע הרגשת קלילות ונוחות על השפתיים – זו בכלל חגיגה אמיתית. שפתיים אדומות משלבות תעוזה ותחכום, אבל לעיתים יש צורך למרוח מספר שכבות של שפתון בכדי להשיג את הכיסוי והמראה הרצויים. דבר זה עלול להותיר תחושת כבדות על השפתיים יחד עם חשש מזליגה והכתמה של השפתון. מעכשיו לא עוד!



סדרת השפתונים החדשה של "לנקום" - L'Absolu Rouge Drama Ink, מחוללת מהפכה ופותחת פרק חדש במשימה של המותג להמציא מחדש את הגדרת הגימור מאט. הסדרה מבטיחה, שכעת כל אשה תוכל ללבוש את המאט המושלם מתוך 13 גוונים שונים:



·         138 Rouge Drama

·         154 Dis Oui

·         196 French Touch

·         199 Tout Ce Qui Brille

·         270 Peau Contre Peau

·         274 French Tea

·         288 French Opera

·         311 Rose Cherie

·         481 Nuit Pourpre

·         502 Fiery Pink

·         525 French Bisou

·         555 Soif De Vivre

·         888 French Idol



הפורמולה של השפתון עשויה מתחליב מים ושמן ולכן המרקם הדק במיוחד מעניק תחושה "עירומה" לשפתיים, שנמשכת כל היום. כמו כן, הפורמולה מכילה תמצית ורדים, שמרככת ומטפחת את השפתיים.

השפתון החדש מציע שכבה דקה פי ארבעה מזה של השפתון המסורתי יחד עם פיגמנטים מרוכזים פי שניים, כך שמריחה אחת מספיקה לכל היום ומרגישה סופר טבעי על השפתיים.



אריזת השפתון משלבת מכסה שחור חלק עם בקבוקון מודרני ונשי, הכולל אפליקטור מעוצב בצורת עלה כותרת, שבעזרתו ניתן להגדיר בצורה מושלמת את השפתיים מבלי להיעזר בעפרון.





את הקמפיין המלווה את הסדרה, מובילה טיילור היל (Taylor Hill), שגרירת היופי של המותג, והיא ללא ספק הבחירה המושלמת לכך, שכן היא משדרת שנדרשים אלגנטיות, ביטחון וחופש על-מנת להפגין גוונים עזים כאלו בצורה הטובה ביותר.


סדרת L'Absolu Rouge Drama Ink של "לנקום" הושקה, למעשה, בסוף מאי – תחילת יוני 2021 במספר מדינות ברחבי העולם ואני מקווה שבקרוב נזכה לראותם גם בישראל.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails