יום שלישי, 29 ביוני 2021

L’Oréal Paris Lights On Women

"לוריאל פריז" נותנת במה לנשים בתעשיית הקולנוע ומפנה לעברן זרקור באמצעות פרס מיוחד, שיוענק במהלך פסטיבל הסרטים הקרוב, שיתקיים בקאן.


מותג היופי הצרפתי "לוריאל פריז" הכריז על השקת פרס Lights On Women, שתוזמן במקביל לפסטיבל קאן ה-74 ונועד לתקן את חוסר האיזון המגדרי בתעשיית הקולנוע.

מטרתו של הפרס, שיוענק בשיתוף עם תחרות הסרטים הקצרים, הינה לעודד במאיות מבטיחות להמשיך את שאיפותיהן היצירתיות ולספק מימון שיעצים נשים להתגבר על מכשולים בהם הן נתקלות במהלך יצירתן. על הזוכה תכריז הדוברת החדשה של מותג היופי הצרפתי, השחקנית זוכת האוסקר קייט ויינסלט (Kate Winslet), במהלך טקס חלוקת פרסים מיוחד שיתקיים ב-16 ביולי 2021. הזוכה המאושרת תקבל תמיכה כספית בגובה של עד 30,000 אירו.

"לוריאל פריז" הינה שותפה רשמית של פסטיבל הסרטים בקאן מזה יותר מ-24 שנה. לדברי דלפין ויגואר-הובאס (Delphine Viguier-Hovasse), נשיאת המותג העולמית: "לוריאל פריז" הינו מותג נשי ופמיניסטי; אנו מאמינים בהעצמת נשים כדי להתגבר על מחסומים ולהשפיע לטווח הארוך על החברה בקהילותיהן. תת-הייצוג המאסיבי של נשים בסרטים דורש תמיכה רחבת היקף, ואני גאה להשתמש בפלטפורמה המותגית שלנו ובמשאבים שלנו כדי לעמוד על נראות נשית, בעזרתן של השחקניות המדהימות שמייצגות את המותג שלנו. אני מאד מאמינה בתמיכה בנשים מוכשרות ובשמירה על מקום שיאפשר להן לזרוח." 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails