יום ראשון, 27 ביוני 2021

FLOWER BY KENZO 2021

21 שנה לאחר שהושק לראשונה הבושם FLOWER BY KENZO, מציע בית "קנזו" או דה טואלט חדש עם טוויסט מרענן של הניחוח הקלאסי החושני, המזמין אותנו להתחבר לטבע.


הבושם המקורי FLOWER BY KENZO Eau De Parfum נוצר בשנת 2000, כשהוא יוצר ניחוח לפרח שלמעשה הינו חסר ריח – פרג. הניחוח הפרחוני-מאסקי הפך להיות חתימה למיגוון הולך וגדל של "פרגים" שונים, ביניהם: Flower Eau De Vie (2019), Flower Eau Florale (2016), Flower Eau De Lumiere (2017) ועוד ועוד.

התוספת האחרונה לקולקציה הינה מהדורה קלילה ומוארת יותר של גרסת ה- EDP, השומרת על חושניותו של הניחוח, תוך שהיא מזמינה טוויסט מרענן חדש ומרגש לעונה החמה של השנה.



על ה- FLOWER BY KENZO Eau De Toilette חתום הבָּשַׂם אלברטו מורילאס (Alberto Morillas), ששילב הפעם תווי הדרים בהירים עם ג'ינג'ר חריף ופרחים והטביע אותם בבסיס חם ונוח, המעורר מתיקות קרמית משובחת. ההרכב פותח עם תווים של לימון סיציליאני ומנדרינה עם נגיעה פירותית של ליצ'י וג'ינג'ר חם; בעקבותיהם מגיעים תווים פרחוניים של מי-ורד בולגרי, מימוזה וקמומיל, המונחים על בסיס של ענבר, וניל, מאסק לבן ופצ'ולי.



זהו או דה טואלט ייחודי המגלם נשיות מהוללת יותר מתמיד. המותג מתאר אותו כ"ניחוח בהיר עם שובל עוטף. פרח חזק ומשוחרר, החודר את הבטון ומעשיר את האוויר בקסמו. פרח הנוגע באשה. פרח ההופך את העולם למקום יפה יותר".



גם ניחוח זה מגיע בבקבוק הזכוכית האייקוני של בשמי הסדרה, כשהפעם הוא מכיל פרח פרג זקוף ואלגנטי, עם עלי כותרת אדומים-ורדרדים, עדינים וזוהרים תחת קרני השמש.



הבושם FLOWER BY KENZO Eau De Toilette הושק בימים אלו בישראל והוא זמין ברשתות השיווק והפארם השונים בשני גדלים: 50 מ"ל (329 ₪) ו- 100 מ"ל (449 ₪).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails