יום חמישי, 17 ביוני 2021

Pupa x Baby K Tropical Goddess Summer 2021 Collection

מותג הקוסמטיקה האיטלקי "פופה" משיק את Tropical Goddess - קולקציית איפור חדשה, נוספת, לקיץ 2021 בשיתוף פעולה עם הזמרת והראפרית האיטלקיה Baby K, שמפורסמת בלהיטי הקיץ שלה.


בין המקצבים הלאטיניים ושיתופי הפעולה שלה עם אמנים איטלקיים וזרים רבים, הזמרת והראפרית Baby K (או בשמה הרשמי Claudia Judith Nahum) ביססה את עצמה כאיקון סטייל בעלת שיער בלונדיני ואיפור סופר טרנדי. לא פלא, אם כן, ש"פופה" בחרו לשתף עמה פעולה כמנהלת הקריאטיב ביצירת קולקציית הקיץ שלהם - Tropical Goddess.



כיאה לדמותה הצבעונית והבולטת כל-כך של Baby K, כך גם אוסף האיפור החדש מאופיין בגוונים צבעוניים ותוססים מאד. האוסף מורכב ממוצרים לעיניים, שפתיים והפנים, המיועדים ליצור מראה מפתה, מלא צבע ואור, שיעצים את גוון העור השזוף והזהוב. כל המוצרים מגיעים באריזות בצבע טורקיז, שמוסיף אנרגיה וחגיגיות, עם לוגו המותג וחתימתה של Baby K.






הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את המוצרים הבאים:

Tropical Goddess Eyeshadow Palette – פלטת צלליות, המורכבת מגוונים שנבחרו על-ידי Baby K עצמה. טעמה כנערת מסיבות אמיתית ניכר בצבעים הנוכחיים ובשמותיהם, שמשדרים רצון מיידי לצאת לחופשה ולחפש גן-עדן רחוק. הצלליות עצמן מבטיחות מרקם רך וחושי נעים והן מוצעות בשלושה גימורים שונים: מאט, סאטן ומטאלי. כמו כן, יש להן פיגמנט עשיר וכיסוי שניתן לבניה והן ניתנות לטשטוש ומיזוג בקלות.



גווני הצלליות שבפלטה הן:

·         Coconut Creme – ניוד קרמי, מאט

·         Gold Diva – זהב, סאטן

·         I Am a Goddess – ברונזה מוזהב, מטאלי

·         Bronze Bomb – נחושת שזופה, מטאלי

·         Paradise Island – חום בינוני חם, מאט

·         Daiquiri Nights – שמפניה, סאטן

·         Salsa & Merengue – צהוב, מאט

·         Papaya by The Playa – כתום, מאט

·         Mamacita – מג'נטה, מאט

·         Caribe – חום כהה, מאט



Pupa Multiplay – עפרון עיניים רב תכליתי, בעל פורמולה מועשרת בשמני כותנה וחוחובה וויטמינים C ו-E. העפרון מבטיח שרטוט קווים מדוייקים, עשירים בפיגמנט ועמידים לאורך זמן. כמו כן, הוא מצוייד בקצהו השני באפליקטור זוויתי, שמאפשר לטשטש את העפרון כמו צללית, והוא גם מהווה בסיס מושלם לצללית אבקה שתונח מעליו.

·         Blue Lagoon – כחול טורקיז



Pupa Vamp! Sexy Lashes Mascara – המסקרה הפופולרית של המותג פושטת את השמלה האדומה והמפתה שלה לטובת שמלה כחולה חדשה במהדורה מוגבלת. עם זאת, הפורמולה המושלמת שלה לא השתנתה והיא עדיין מבוססת על פיגמנטים שחורים במיוחד ומרקם קרמי על בסיס שעווה ושרפים טבעיים. המברשת שלה, המעוצבת בצורת שעון חול, נועדה ללכוד אפילו את הריסים הקצרים ביותר ולהעניק להם נפח, אורך ועיגול דרמתיים.

·         Sexy Black – שחור



Made To Last Lip Duo – שפתון עמיד, המורכב מצבע נוזלי בצד אחד וטופ-קוט שקוף ומבריק מצידו השני, למראה שפתיים בגימור ויניל. הפורמולה, שמבוססת על חומרי ג'ל ושעווה, מבטיחה צבע מבריק במיוחד ומרקם חלק ונעים על השפתיים לאורך זמן.

השפתון מוצע בקולקציה בגוונים הבאים:

·         Beach Nude – ורוד-חום ניודי

·         Passion Fruit – מג'נטה



Tropical Goddess Face Highlighter – היילייטר מוזהב לפנים ולגוף, בעל פורמולת קרם-פודרה, המועשרת במיקרו-פנינים מחזירות אור ומרקם משיי יוצא מן הכלל. על ההיילייטר מוטבעת חתימתה של Baby K.





הקולקציה הושקה בימים אלו באיטליה ובקרוב היא תהיה זמינה בנקודות מכירה נוספות של המותג ברחבי העולם (לא בטוחה שישראל היא אחת מהן).

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails