יום שני, 21 ביוני 2021

Dior Birds of a Feather Fall 2021 Collection

קולקציית האיפור Birds of a Feather של "דיור" לסתיו 2021, מתכתבת עם קולקציית הבגדים של בית האופנה הצרפתי: הרמוניה של צבעים בוהקים וגוונים עמומים, פאייטים/נצנצים, טוויד ותחרה/מרקמים כבדים וקלים. בקיצור: דיור במיטבו!


בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Dior 5 Couleurs Birds of a Feather – חמישיית צלליות בעלות גימורים שונים, המאפשרים יצירת מראות איפור מגוונים. בקולקציה מוצעות שתי פלטות, עליהן הטבעה בצורת נוצות:

·         459 Night Bird

·         659 Early Bird



Dior Rouge Blush – סומק המעניק ללחיים צבע פיגמנטי ועמיד. הגוונים האייקוניים של הסמקים הינם בהשראת השפתון האייקוני רוז' דיור (Rouge Dior). עוצמת הצבע ניתנת לבניה, לגימור רך או עז יותר. בקולקציה מוצע הסומק בשני גוונים שונים, יחד עם אותה הטבעה של נוצות:

·         462 Coral Flight

·         468 Nude Glide



Dior Diorshow 24H Waterproof Stylo – עפרון עיניים בעל פורמולה עמידה במים עד ל-24 שעות עם פיגמנט אינטנסיבי. המרקם של העפרון קרמי והוא מחליק על העור בקלות ומאפשר שרטוט קו מדוייק. בקולקציה מוצע העפרון בשלושה גוונים שונים:

·         496 Iridescent Bronze

·         796 Iridescent Taupe

·         836 Pearly Platinum



Dior Rouge Graphist – שפתון בפורמט עפרון, המציע פיגמנט עז וגימור זוהר לשפתיי ועמיד לאורך שעות ארוכות. המרקם של השפתון הינו קרמי והוא מחליק על השפתיים בקלות. השפתון מוצע בשלושה גוונים שונים:

·         004 Vibrant Nude

·         344 Vibrant Coral

·         972 Vibrant Plum



Dior Rouge Dior Ultra Care Liquid Lipstick – שפתון בעל פורמולה מועשרת בשמן פרחים, המטפחת את השפתיים במשך 12 שעות. בהשראת הפרחים, היקרים כל כך לבית האופנה הצרפתי, מציע השפתון צבעים רכים עם גימור מאט וסאטן. בקולקציה השפתון מוצע בשני גוונים:

·         483 Glide

·         733 Swift



Rouge Dior Ultra Rouge – שפתון נוזלי בעל פורמולה עמידה מאד, המציעה פיגמנט עשיר לגימור סמי-מאט יחד עם תחושת קלילות ונוחות לשפתיים. בקולקציה ניתן למצוא שני גוונים:

·         363 Ultra Cute

·         626 Ultra Wild



Dior Vernis – לקים בעלי גימור דמוי ג'ל. בקולקציה שלושה גוונים דואוכרומים שונים:

·         811 Wild Wings

·         812 Early Bird

·         814 Night Bird



הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם ב-30 ביולי 2021.

 

תגובה 1:

  1. ואו רחמנות, לא עומדת בזה. קלישאה אולי אבל …קולקציה קטנה אבל מושלמת ממש. שםתון עפרון מאסט הב, תארזי לי גם את הסומק בקורל ואת השםתונים והלקים. יש  פי?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails