יום שני, 28 ביוני 2021

NARS Radiant Cream Color Correctors

"נארס" משיקים את NARS Radiant Cream Color Corrector – סדרה חדשה של קורקטורים (מתקני גוון), המיועדים לטשטוש פגמים וכהויות בעור.


אחד המוצרים הפופולריים ביותר של מותג הקוסמטיקה "נארס" הינו Radiant Creamy Concealer - קונסילר בעל מרקם קרמי, שמסתיר פגמים בעור בצורה מושלמת. כעת, כאמור, מצטרף לליין מוצרי הבסיס של המותג גם הקורקטור החדש, שנשמע מבטיח לא פחות ממנו.



הקורקטור החדש כולל תערובת מותאמת אישית של "נארס" המכילה פיגמנטים בגוון אדום, שמנטרלים בצורה מושלמת כהויות בעור בגוונים כחולים וסגולים. כמו כן, פורמולת המוצר מכילה רכיבים כמו תמציות של שושן מים לבן ופרח עכביש אדום, שבשימוש לאורך זמן מסייעים להבהיר את מראה העור, להרגיע ולהגן עליו מפני רדיקלים חופשיים.

עוד כולל הקורקטור מיקרו פודרות זוהרות, הממלאות קמטים וקמטוטים, מחליקים את העור, מטשטשים חוסר אחידות ומכינים את העור בצורה טובה יותר לאיפור שיונח מעל. הפורמולה עצמה קלילה ונוזלית, מתייבשת ומתקבעת במהירות על העור, מבלי להותיר סימן או לשנות את גוון הקונסילר והמייקאפ שמונחים מעליו.

הקורקטור מגיע באריזת טיובה מפלסטיק (הדומה לזו של הקונסילר הפופולרי של המותג) בצבע לבן. בצד הטיובה ישנו פס צבע המורה על גוון הקורקטור שבתוך המיכל ושם הגוון מופיע גם על מדבקה בתחתית הטיובה. כמו כן, למוצר מצורף אפליקטור בצורת מברשת קטנה (לעומת האפליקטור הספוגי של הקונסילר), כדי לאפשר שימוש מדוייק.



בליין מוצעים ארבעה גוונים שונים: 



·         Light



·         Medium



·         Medium Deep



·         Deep



ה- Radiant Cream Color Correctors של "נארס" הושק החודש (יוני 2021) בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם. זה המקום לציין ולהזכיר, כי החנות הראשונה של המותג נפתחה בשבוע שעבר בקניון רמת אביב, בתל-אביב.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails