יום רביעי, 16 ביוני 2021

Dermalogica Smart Response Serum

מותג הטיפוח המקצועי "דרמלוג'יקה" מציג את Dermalogica Smart Response Serum – סרום מהפכני חדש, הפועל על השינויים בעור. כך, בכל שימוש הוא מעניק תוצאה בהתאמה אישית למה שהעור זקוק לו באותו הרגע ומגיב לסימנים הראשונים להזדקנות העור הנראים לעין.


הסרום החדש נוצר בכדי להתמודד עם בעיות בעור המתפתחות על-פני השטח, כמו קווים דקים, כתמים כהים, התייבשות ואדמומיות, אך נגרמים ברמה עמוקה יותר. הפורמולה המתקדמת של "דרמלוג'יקה" מזהה את אותם מיקרו-שינויים בעור ומתייחסת אליהם לפני שהם נראים לעין בלתי מזויינת. כמו כן, היא מגיבה לאותות העור כדי לסייע במניעת נזק עתידי.




פורמולת הסרום מבוססת על טכנולוגיית Smart Response, המשלבת ארבעה חומרים פעילים ממוקדים, שמספקים לעור את מה שהוא זקוק לו, מתי והיכן שהוא זקוק לו: תמצית קרנית נאכלת (Cornelia Cherry) יפנית, עשירה בחומצה גאלית, המגנה על עור לחוץ מפני רדיקלים חופשיים; פוספט מנוזה-6 המחליק את מרקם העור ומספק לו אפקט מיצוק; קמח חיטה הידרוליזה הפועל לפי הצורך להבהרה והפחתה של מראה כתמים כהים, ואוליגוסכרידים מביתא גלוקאן הידרוליזה המגיבים לאותות התייבשות.





כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, מומלץ להשתמש בסרום בכל בוקר ולילה, על עור נקי, ולאפשר לחומר להיספג בעור במשך דקה אחת.



ה- Smart Response Serum של "דרמלוג'יקה" הושק בעולם בתחילת יוני 2021 ובשבוע הקרוב גם אצלינו, בישראל.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails