יום שלישי, 21 בדצמבר 2021

Bobbi Brown Claret Lunar New Year/Spring 2022 Collection

לכבוד ראש השנה הסיני שבפתח והאביב שמגיע בעקבותיו, מציגים ב"בובי בראון" את קולקציית Claret.


גווני המוצרים השולטים בקולקציה הינם אדומים וזהובים חמים, כמו יין אדום. בנוסף, הצבע האדום הינו סמל לעושר ומזל טוב בתורה הסינית. גם האריזות המוצרים בקולקציה מאופיינים בגוונים אדומים זהובים, שמוסיפים להם נופך חגיגי.

הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את המוצרים הבאים:

Claret Luxe Eyeshadow – צללית בודדת בעלת פיגמנט רווי במיוחד, הלוכד את קרני האור מכל זווית ומעניק לעפעף צבע חי וברק עמוק. את הצללית ניתן להניח כמו שהיא או באמצעות מברשת לחה לקבלת אפקט מתכתי נוזלי.



בקולקציה ניתן למצוא ארבעה גוונים שונים:

·         Gilded Rose (Foil)

·         Opal Cent (Foil)

·         Sandip (Foil)

·         Sunflare (Rich Sparkle)



Claret Extra Lip Tint – שפתון בעל תכונות של באלם עשיר בלחות המעניק גוון שקפקף לשפתיים. פורמולת השפתון מועשרת בששה סוגי שמנים טבעיים, המטפחים ומזינים את השפתיים:



·         Bear Claret – אדום שקפקף




Claret Luxe Shine Intense Lipstick – שפתון המעניק לשפתיים אפקט תלת-מימדי, תפוח וחושני, השזור בברק וצבע. הפורמולה שלו מועשרת בחומצה היאלורונית וויטמין E, המזינים ומטפחים את השפתיים ומעניקים להן לחות מיידית ולאורך זמן.

·         Claret - אדום




Claret Highlighting Powder – ההיילייטר בגוון הפופולרי ביותר של המותג מגיע בקולקציה באריזה במהדורה מוגבלת. מעניק לעור בהירות שקופה וגוון ורדרד עדין. הפורמולה שלו מועשרת בפנינים, מחליקה על העור ומעניקה לו מראה זוהר כאילו מבפנים.

·         Pink Glow




Claret Sheer Finish Pressed Powder – פודרה קלילה לקיבוע המייקאפ ולהחלקת העור. מקנה לעור מראה טבעי, אבל משופר, מאחדת את הגוון ומספקת שליטה על הברק השומני במהלך כל היום.

·         Pale Yellow – צהוב חיוור




Claret Soothing Cleansing Oil – שמן הניקוי של המותג מגיע באריזה במהדורה מוגבלת. מסיר איפור ולכלוך בקלות תוך שהוא שומר על מאזן הלחות בעור ומותיר אותו חלק ורענן. הפורמולה שלו מכילה רכיבים צמחיים, השומרים על העור, מזינים אותו בלחות ומעניקים לו מראה זוהר וקורן למשך שעות.




הקולקציה צפויה להיות זמינה ברחבי העולם החל מה-2 בינואר 2022.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails