יום שני, 13 בדצמבר 2021

Doctor OR Booster OR Line

מותג הדרמו-קוסמטיקה "דוקטור עור" מציג את Booster OR - סדרת בוסטרים חדשה, המיועדים לתת מענה אפקטיבי וממוקד לסוגי ומצבי עור שונים.


סדרת Booster OR מועשרת ברכיבים פעילים בשילוב מיגוון של תמציות צמחים, שיעילותם מוכחת להגנה ולהזנת העור ולמראה עור בריא וזוהר, באופן שנראה לעין כבר מהשלבים הראשונים של השימוש!

הסדרה כוללת חמישה בוסטרים שונים, כאשר כל אחד מהם מספק מענה ממוקד לטיפול בבעיית עור אחרת, כמו מיצוק עור הפנים, הפחתת מראה קמטים, כתמים ופגמים וחידוש העור. לדברי אלית קלדרון, מנהלת שיווק דוקטור עור, ניאופרם מוצרי צריכה: "צרכניות רבות מתקשות למצוא פיתרון מדויק ומותאם לסוג העור שלהן, היות ולכל אחת יש סוג עור שונה ולפיכך גם צרכים שונים. היתרון בשימוש בבוסטר נעוץ בכך שהוא מותאם ספציפית לתופעת העור ואף מכיל תמצית עוצמתית של רכיבים פעילים למתן מענה ממוקד לצרכי עור הפנים."



למעשה, הבוסטרים נועדו לשדרג את שגרת הטיפוח בבוקר ובערב וניתן להשתמש בהם ישירות על העור או לערבב 2-3 טיפות מהם עם קרם היום/הלילה. כמו כן, ניתן לשלב בין כמה בוסטרים יחד:

בוסטר Firm & Lift - בוסטר למיצוק העור וצמצום קמטים.

מיועד לעור בוגר ויבש עד יבש מאד. הבוסטר בעל מרקם של שמן, מכיל 98% רכיבים ממקור טבעי, המעשירים את העור בלחות וברכיבים חיוניים התורמים לחידוש העור ולמראה צעיר, מורם ומתוח יותר. כמו כן, מסייע להגנה מפני נזקי הסביבה ובכך להאטת הזדקנות העור. מכיל Backuchiol- רכיב אנטי אייג'ינג עוצמתי, הדומה בפעילותו לרטינול, ו -®Oléoactif Lift, רכיב פטנט עוצמתי המסייע בתמיכה בייצור של חומצה היאלורונית ובמניעת פירוק קולגן, ובכך משפר את גמישות העור.            



בוסטר Glow - בוסטר לחידוש העור ומראה זוהר וקורן.

מכיל 97% רכיבים ממקור טבעי ומסייע לעור רך וקטיפתי, רענן, בריא וזוהר יותר. מאיץ את תהליך חידוש העור ושיקומו, מפחית את מראה הקמטוטים והקמטים ומשפר את גמישות העור. מעלה את רמת הלחות בעור ומעניק לעור מראה אחיד וחיוני. מכיל תערובת של 5 תמציות מן הטבע הנקראת ACB Fruit Mix התורמת להאצת פעולת חידוש תאי העור ב-24% יותר; חומצה גליקולית וחומצה ציטרית, התורמות לחידוש העור, ממריצות הסרת תאים מתים בשכבות העור העליונות, מסייעות לשיפור האלסטיות של העור ומשפרות את מראה הקמטים.



בוסטר Bright - בוסטר להפחתת כתמי פיגמנטציה.

בוסטר סרום יעיל ועוצמתי, המסייע בהבהרה וטשטוש של כתמי עור כהים ופיגמנטציה, ע"י עיכוב היווצרות המלנין. הבוסטר מכיל 83% רכיבים ממקור טבעי, מסייע בהגנה על עור הפנים מפני נזקי הרדיקלים החופשיים ומעניק לעור מראה זוהר ובגוון אחיד יותר. מכיל ויטמין C מקופסל וטהור, נוגד חימצון המסייע להפחתה בהופעת כתמי פיגמנטציה, וכן Bright Oléoactif®, רכיב פטנט המופק בטכנולוגיה ייחודית משלושה צמחים: שורש מרשמלו, סובין אורז ושורש ליקריץ.



בוסטר Balancing - בוסטר להפחתת פגמי עור (פצעונים).

בוסטר סרום לאיזון עור מעורב עד שמן. מסייע לתהליך חידוש התאים ומסיר עודף סבום, שומר על הלחות בעור, מסייע להרגעת העור ומפחית אדמומיות. מסייע בכיווץ נקבוביות, מניעת סתימתן, להחלקת מראה העור ולשיפור מראה פגמי העור. מקנה לעור מראה בריא, אחיד ורענן יותר. מכיל OiLESS'cityTM, רכיב פטנט Oléoactif® קומפלקס המופק בין היתר מצמח הקורנית, ומכיל אנטני אוקסידנטים המסייעים להגנה על העור מפני הרדיקלים החופשיים. מפחית אדמומיות וסימני פגמי עור; חומצה גליקולית- מסייעת בהסרת תאי עור מתים וחידוש תאי העור, בשיפור המראה של עור הנוטה לפצעונים, מסייעת בכיווץ נקבוביות ולמניעת סתימתן ולמראה עור חלק יותר, ותמצית עץ הערבה המכילה סליצין, המסייע להפחתת סימני הזדקנות העור הנראים לעין.



בוסטר Enrich - בוסטר ללחות אינטנסיבית.

בוסטר סרום לחות לעור יבש עד יבש מאוד, מעשיר את העור בלחות אינטנסיבית ומעניק לעור מראה בריא, חיוני וזוהר. משיב את השומנים (הליפידים) החיוניים לשמירה על הלחות הטבעית של העור. מכיל Vegetal Ceramides BGS, סרמידים מבוססי אורז, המסייעים במניעת איבוד מים משכבות העור העליונות; תמצית אצה אדומה- רכיב פעיל שמקורו במעמקי האוקיינוס. התמצית יוצרת שכבה דקה המגינה על העור, מונעת את איבוד הלחות מהעור ומסייעת להעלאת רמת הלחות בעור, למגע עור גמיש ורך.



כל אחד מהבוסטרים מגיע בבקבוקון קטן (תכולה: 30 מ"ל) עם טפטפת, המאפשר שימוש קל ונוח במוצר.

את סדרת הבוסטרים החדשה Booster OR ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור. שימו לב! לרגל ההשקה, עד סוף חודש דצמבר 2021, מוצע כל בוסטר במחיר מבצע מיוחד של 169.90 ש"ח (במקום 229.90 ₪ ליח').

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails