יום שני, 27 בדצמבר 2021

Estee Lauder Pure Color Revitalizing Crystal Balms

אם 2021 היתה שנת "תחיית" הליפגלוס, אז ללא ספק 2022 הולכת להיות ה-שנה של שפתוני הבאלם. כל מותג שמכבד את עצמו מציג לשנה החדשה ליין שלם משל עצמו או כולל כמה שפתוני-באלם כחלק מקולקציית איפור שלמה. לחגיגה מצטרפת גם חברת "אסתי לאודר" עם Estee Lauder Pure Color Revitalizing Crystal Balms.


אחד המוצרים הנמכרים ביותר של המותג הוא Estee Lauder Pure Color Envy Replenish Lip Balm – ליפ באלם שקפקף, המעניק לשפתיים נפח וגוון ורדרד עדין בהתאם ל- pH (חומציות) של השפתיים. הליפ-באלם הזה מרגיש נפלא על השפתיים ומטפח אותן וכעת הוא מגיע בגרסה "צבעונית" יותר.

סדרת ה- Pure Color Revitalizing Crystal Balms החדשה מציגה, כאמור, ליפ-באלם שמעניק לשפתיים טיפוח והזנה לאורך כל היום, יחד עם צבעוניות עליזה בהשראת אנרגיית אבני הקריסטל. הפורמולה של שפתוני הבאלם מורכבת מ-92% רכיבים ממקור טבעי, המעניקים לשפתיים לחות עשירה, מחליקים אותן ומגנים עליהן.

הסדרה כוללת ששה גוונים יפייפים, בעלי פורמולה שעוצבה לספק גוון שקפקף עדין במשיחה אחת, או גוון עשיר יותר שנבנה באמצעות שכבה נוספת. הגוונים בסדרה מחמיאים לכל גוון עור ומשלימים את היופי הטבעי.

·         Caring Crystal – אדום ורדרד

·         Cosmic Crystal – ורוד ניודי

·         Love Crystal – ורוד אדמדם כהה

·         Hope Crystal – שזיף כהה

·         Divine Crystal – חום עמוק

·         Sun Crystal - קורל




כל אחד משפתוני הבאלם מגיע באריזה מתכתית יוקרתית בגוון רוז גולד (זהב ורוד) עם פקק מעוצב ומלוטש כמו אבן קריסטל.

סדרת ה- Pure Color Revitalizing Crystal Balms של "אסתי לאודר" הושקה בימים אלו בארה"ב ובקרוב תהיה זמינה גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails