יום חמישי, 2 בדצמבר 2021

Lancome L'absolu Rouge Cream & L'absolu Rouge Drama Matte Spring 2022

סדרת השפתונים Lancome L'absolu Rouge, שצברה פופולריות הודות לתחושה החלקה והצבעים החיים שהיא מציעה, עוברת שידרוג שהופך אותה למוצר יוקרתי עוד יותר.


פורמולת השפתונים Lancome L'absolu Rouge Cream ו- L'absolu Rouge Drama Matte מהסדרה הנ"ל עוצבה מחדש לגמרי והם גם קיבלו אריזה יוקרתית חדשה.



ראשית, לפורמולה הקיימת נוסף מרכיב לחותי חדש, המופק מהפרח הסימלי של המותג – הוורד. לאחר איחוי המרכיבים השימושיים שמוצו משלושה ורדים שונים והוספת חומצה היאלרונית, הצליח המותג להשיג שפתון עם אפקט לחות עשיר מאד, ממש כמו ליפ-באלם.



בנוסף, האריזה קיבלה עיצוב חדש, כמו של "תכשיט משובח". סמל הוורד האייקוני המוזהב נשאר זהה, אבל הטקסטורה החלקה כסאטן מאט והקימורים האלגנטיים התפתחו ועוצבו לצורה המושכת את העין. השפתון ארוז כולו באריזה מוזהבת, כשטבעות דקיקות עוטפות את בסיסו, בעוד שהמכסה השחור קיבל "מתניים" צרות ומעוצבות יותר. יתרה מכך, מבחינה פונקציונלית, הוסף לאריזה לחצן, המאפשר לשלוף את השפתון בקליק אחד.




כעת, כל שנותר הוא לבחור את סוג השפתון המועדף בסדרה:

Lancome L'absolu Rouge Cream – שפתון המכיל 30% באלם ורדים, בעל מרקם קרמי, עשיר מאד בלחות, וגימור מבריק מאד. השפתון מעניק לשפתיים תחושה חושנית, לחות שנמשכת עד 18 שעות, נוחות מושלמת ומראה שפתיים מלא ותלת מימדי. השפתון מוצע ב-20 גוונים שונים, שמתאימים לכל גוון עור.










Lancome L'absolu Rouge Drama Matte – שפתון בעל גימור מאט פודרתי יפה מאי-פעם. הוא מצפה את השפתיים בצבע עז ועשיר כבר מהמשיחה הראשונה והוא לא דוהה במהירות. למרות שהגימור שלו הינו מאט, הוא לא מייבש את השפתיים. השפתון מוצע ב-6 גוונים שונים.





שני סוגי השפתונים בגרסה המשודרגת הושקו לאחרונה באוסטרליה. החל מינואר 2022 הם יהיו זמינים גם בנקודות המכירה האחרות של "לנקום" ברחבי העולם. אגב, חדי העין ביניכם בוודאי שמו לב, שבקולקציה שמשיק המותג בשיתוף סדרת הטלוויזיה מבית נטפליקס, "אמילי בפריז", ניתן לראות את השפתון ל'אבסולו רוז' בגרסתו החדשה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails