יום רביעי, 8 בדצמבר 2021

Kenzo Homme Eau De Toilette Intense

"קנזו" מציגים את Kenzo Homme EDT Intense - ניחוח עצי מימי חדש לגברים, בהשראת עוצמת הבמבוק והשלווה של רוח הים.


מזה שנים, "קנזו" חתומים על קמפיינים תקשורתיים משלהם עם הסלוגן “For a Beautiful World” ("לעולם טוב יותר"), וכדי לתרגם את המילים הללו לפעולות קונקרטיות, בחר המותג הפעם בבמבוק. במבוק הינו צמח חזק להפליא אך גמיש, והוא גם חומר בניה בר-קיימא הניתן למיחזור.

לכבוד השקת הבושם החדש, החליט בית "קנזו" לממן 10 מלגות בפקולטה Bamboo U לאדריכלות בת קיימא. מדובר בפרוייקט ייחודי שהוקם בבאלי על-ידי המעצב האמריקאי אורין הארדי (Orin Hardy), שהוא גם למעשה הפנים של הקמפיין שמלווה את השקת הניחוח הגברי החדש.

אורין הארדי


מהמפגש בין אורין הארדי ל"קנזו" נולדה הרמוניה טבעית וקהילה של מטרות. המטרה השאפתנית של הארדי היא, למעשה, להכשיר דור חדש של מעצבים, אדריכלים ומהנדסים כדי לחבר מחדש את כישוריהם הטכניים עם הטבע בצורה אחראית.

לשם כך, שולבה מסורת וחדשנות, לרדיפה אחר חזון של יופי מודרני ובר-קיימא. הארדי הבין עד מהרה עד כמה הבמבוק חיוני ליישום הפרוייקט השאפתני הזה: חומר בניין בר-קיימא באמת, היחיד שמסוגל להבטיח השפעה סביבתית חיובית. פרוייקט Bamboo U הוא גיבורו של סרט דוקומנטרי קצר, שבויים על-ידי במאי הקולנוע קלמנט בווה (Clément Beauvais) והופק על-ידי ארתור דה קרסוסון (Arthur de Kersauson) עבור בית "קנזו". מתוך הסרט הנ"ל נלקחו אף כמה פריימים לקמפיין של Kenzo Homme EDT Intense.

בדרך זו, חונך "קנזו" דרך תקשורת חדשה, המדגישה את המסר של מי שממציא היום את העולם האידיאלי של מחר, על-ידי חשיבה מחודשת של כמה תהליכים מגובשים. אבל הפעולות הקונקרטיות למען עולם טוב יותר לא נעצרות שם. למעשה, הבושם Kenzo Homme EDT Intense מגיע באופן סמלי בבקבוק בעיצוב מינימליסטי המזכיר מקל במבוק בגוון כחול עז, והוא מיוצר עם 10% זכוכית ממוחזרת ומשקלו קל יותר ב-23%. כמו כן, הפקק של הבקבוק עוצב כך שנחסכה כמות של 34% פלסטיק, מה שאיפשר ל"קנזו" להציע בקבוק בושם גדול יותר, שמכיל 10 מ"ל נוספים מהניחוח. אלו הם הצעדים הראשונים בתהליך החשיבה המחודשת של "קנזו", שמטרתו להפחית משמעותית את ההשפעה הסביבתית של המותג בעוד מספר שנים.




המחוייבות של "קנזו" לעולם מכבד ותומך יותר אינה פוגעת בקסם הפיוטי של המוצרים שהקסימו את הצרכנים בכל רחבי העולם כבר יותר משלושים שנה. למעשה, Kenzo Homme EDT Intense הוא מסע של ניחוח שדומיין על-ידי הבשם קווינטין ביש (Quentin Bisch) – ניחוח עצי מיימי, המעורר ניחוחות של עור מלוח שנושק על-ידי השמש. הקומפוזיציה הריחנית שלו הרמונית ומנוגדת כאחד, אבל מעל הכל היא ניצחית. התווים העליוניים שלו פותחים ברעננות ממריצה של פלפל ורוד, המזוהה עם מולקולת קליפסון, המזכירה ליטוף של בריזה מהים. זמן קצר לאחר מכן, נוסף ניגוד מרתק לרעננות הראשונית, שנוצרת מעץ ווטיבר המחומם על-ידי אקורד של עץ תאנה. נוכחות נדיבה של אלגום (סנדלווד) בשילוב פטצ'ולי חותמת את הניחוח ומעניקה לו שובל מובהק.




את Kenzo Homme EDT Intense ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות (מחיר: 399 ₪, תכולה: 110 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails