יום רביעי, 22 בדצמבר 2021

Dior Mineral Glow Spring 2022 Collection

קולקציית האיפור של "דיור" לאביב 2022 - Mineral Glow, הינה קולקציה מוארת ואלגנטית והיא נוצרה כמחווה ליופי הבלתי ניתן לחיקוי של אבני-חן ומינרלים.


הדמיון וכושר ההמצאה של פיטר פיליפס (Peter Philips), מנהל הקריאייטיב והתדמית של Dior, אינם יודעים גבולות. פרחים, סביבות מדבריות וציפורים טרופיות היוו השראה לקולקציות השונות שנוצרו במהלך השנים, כמו גם המטה הפריזאי של בית האופנה הצרפתי. עכשיו הגיע תורן של אבני חן יקרות ומינרלים, שהצבעוניות שלהם היוותה, כאמור, השראה לקולקציית האיפור החדשה של "דיור" לאביב 2022.

הקולקציה עשירה ומאובזרת היטב ליצירת מראה איפור שלם וללא דופי בכל פרט ופרט. היא כוללת כמה ממוצרי החובה של המותג, כאשר הטווח הכרומטי הינו רענן וזוהר ומבוסס על גוונים כמו ורודים, חומים ניודים, אדומים וקורלים עסיסיים. המרקמים מבטיחים להיות נעימים ורכים על העור, כך שהאיפור יראה יפה וירגיש נוח ללבישה.

בקולקציה:

Dior Tri (O) Blique Eyeshadow Palette – פלטת צלליות הכוללת 3 גוונים בגימורים שונים של: מטאלי, מנצנץ ומאט קטיפתי. פורמולת הצלליות כוללת אבקות ופיגמנטים דחוסים בשילוב פנינים בהירות, שמפיצות אור על כל העפעף. המרקם הקליל של הצלליות מאפשר לבנות את הכיסוי שלהן בשכבות ובעזרת פריימר טוב לעיניים, הן יראו אפילו עזים וזוהרים יותר.

בקולקציה מוצעות שתי פלטות, כאשר לכל אחת מהן מצורפים 2 אפליקטורים דו-צדדיים ומראה מובנית:

·         733 Coral Glow – גוונים חמים של קורל כתמתם, חום אדמה ושמפניה זהובה

·         833 Mineral Rose – גוונים רומנטיים של ורוד בינוני, ורוד סגלגל ושמפניה ורודה





Dior Rouge Dior Lipstick – השפתון המפורסם "רוז' דיור" מציע לחות עשירה עם כיסוי צבע מלא ואחיד. הפורמולה שלו כוללת רכיבים מטפחים ומזינים את השפתיים כמו תמציות אדמונית אדומה ורימון. בקולקציה הוא מוצע בשני גוונים חדשים, המרחיבים את המיגוון הקבוע והעשיר מאד של המותג, המורכב מלא פחות 75 גוונים:

·         441 Mineral Peach – אפרסק זוהר

·         565 Cherry Topaz – אדום דובדבן (יהיה זמין החל מפברואר 2022)




Dior Addict Lip Glow – הליפ באלם המושלם של המותג, שלאחרונה הפורמולה שלו נוסחה מחדש וכעת כוללת 97% מרכיבים ממקור טבעי. מעניק לשפתיים מראה עדין וטבעי, אבל משופר. הפורמולה שלו כוללת חמאת שיאה, שמן דובדבנים ותערובת של שמנים ושעוות טבעיות כמו חוחובה, אורז וחמניות, שתורמים להחלקת מרקם השפתיים, הזנתן והגנה עליהן. ניתן להשתמש במוצר לבדו או כבסיס לאיפור שפתיים.

בקולקציה ניתן למצוא שלושה גוונים שונים:

·         013 Beige – בז' ורדרד ניודי בהיר

·         027 Opal – לבן אופלי

·         033 Coral Pink – קורל ורדרד



Dior Addict Lip Maximizer – ליפגלוס מנפח שפתיים, מועשר בחומצה היאלורונית ותמצית מנטה לאפקט הניפוח. הליפגלוס מבטיח לטפח את השפתיים, לרכך ולהחליק אותן. בקולקציה הוא מוצע בשני גוונים שונים:

·         027 Opal – לבן אופלי שקפקף

·         028 Topaz – קורל אדמדם (יהיה זמין החל מפברואר 2022)





Dior Stick Glow – היילייטר קרמי, המחליק על העור ומתמזג איתו בצורה מושלמת, לתוצאה טבעית וזוהרת לחלוטין. מוצע בקולקציה בשני גוונים שונים:

·         005 Opal Glow – לבן אופלי קר

·         725 Rose Glow – ורוד בינוני לוהט




Dior Forever Cushion Powder – פודרה בתפזורת לקיבוע האיפור ולהענקת מראה זוהר קטיפתי עדין לעור, ללא אפקט פודרתי כלל. המרקם של הפודרה משיי והוא עובד בצורה הרמונית עם גוון העור, מעניק לו אחידות וגימור מאט טבעי. הפורמולה שלה מועשרת במים ובתמציות אמנון ותמר. הפודרה מגיעה באריזת קושן מסוגננת נוחה לנשיאה בתיק.

·         Mineral Glow




Dior Vernis – לקים בעלי גימור קריסטלי, צבע אחיד ומלא ועמידות לזמן ארוך. בקולקציה ניתן למצוא שלושה גוונים שונים:

·         001 Opal - לבן אופלי עם ברק סגלגל

·         388 Rose Quartz – ורוד בהיר

·         331 Mineral Peach - אפרסק




הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מינואר 2022.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails