יום רביעי, 1 בדצמבר 2021

MAC Viva Glam x Keith Haring Lipstick Collection

מותג הקוסמטיקה MAC מציג את שיתוף הפעולה החדש שלו במסגרת קרן "Viva Glam". הפעם מדובר בשיתוף פעולה עם קית' הרינג (Keith Haring) ז"ל, שהיה אמן פופ ארט אמריקאי.


כידוע, קרן "ויוה גלאם" של MAC נוצרה בשנת 1994, על-מנת לגייס תרומות ומודעות למלחמה בנגיף ה- HIV/AIDS, בתקופה שבה המגיפה השפיעה באופן דרמטי על קהילת האופנה, כמו גם על העולם הרחב.

במסגרת "ויוה גלאם", מעת לעת משתף המותג פעולה עם ידוענים שונים כדי ליצור קולקציית שפתונים חדשה של Viva Glam, ש-100% מההכנסות ממכירתם מועברים כתרומה לקרן. בין הידוענים הללו נכללו ליידי גאגא, סיה, אריאנה גרנדה, ריהאנה, ניקי מינאג', ריקי מרטין ועוד רבים אחרים.

כעת, כאמור, משיק המותג לראשונה קולקציה המוקדשת לאמן הפופ הארט המנוח, קית' הרינג, שהתפרסם בזכות ציורי הגרפיטי שלו בניו-יורק בשנות השמונים. "לרגל יום השנה ה-27 שלנו, אנו נרגשים לכבד את האמן האייקוני המנוח קית' הרינג ולהמשיך את משימתו להשתמש בדימויים שלו כדי להניע שינוי חיובי עבור אלה הזקוקים מאד לתמיכה. הוא היה איש חזון אמיתי, שהשתמש בכשרון שלו לתכלית כלשהי. למרות שלמרבה הצער הוא נפטר במהלך שיא המגיפה, אנו כל כך גאים שהאמנות והפילנתרופיה האיקונית שלו מתקיימים דרך Viva Glam," אומר ג'ון דמסי (John Demsey), יו"ר קרן "ויוה גלאם" ונשיא קבוצת "אסתי לאודר" בימים אלו.

קית' הרינג ז"ל


הזמרת דבי הארי (Debbie Harry), שהיתה בעבר שגרירת "ויוה גלאם", מוסיפה: "קית' הרינג היה אמן טוב לב, נבון, סימבוליסט, שצייר בקווים המינימליים ביותר כמה מהנכסים הטובים ביותר של הטבע האנושי – סמלים שכולם יכלו לקרוא... האופטימיות וההומור שלו תמיד היו שם בין השורות שלו."

ביצירת קולקציית MAC Viva Glam החדשה שיתף המותג פעולה עם סטודיו קית' הרינג. הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת שלושה גווני שפתון מיוחדים - אדום, צהוב וכחול, שהינם למעשה צבעי יסוד, ונועדו ללבישה לבד או בשילוב עם גוון אחר, כדי ליצור גוון שפתון מותאם אישית. הבחירה בצבעים אלו נעשתה בהשראת פלטת הצבעים החביבה על הרינג, שכללה בעיקר צבעי יסוד בוהקים.


השפתונים בקולקציה הם:

·         Red Haring – אדום תוסס בוהק (מאט)

·         Canal Blue – כחול בולט עם מיקרו-חלקיקי פנינה (מאט)

·         St. Marks Yellow – צהוב בוהק שקפקף עם חלקיקי פנינה (פרוסט)






כל אחד מהשפתונים מגיע באריזה המאותרת בכמה מהמוטיבים המקוריים והמוכרים ביותר של הרינג. כמו כן, הקמפיין שמלווה את הקולקציה צולם כך, שישקף את הגישה של נערי המועדונים של סוף שנות התשעים.



קולקציית MAC Viva Glam x Keith Haring זמינה החל מה-1 בדצמבר 2021 בארה"ב ובריטניה ובהמשך בשאר מדינות העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails