יום ראשון, 12 בדצמבר 2021

Pat McGrath x Bridgerton Collaboration

מותג האיפור, שנוסד על-ידי מאפרת העל פאט מקגראת' (Pat McGrath) ונושא את שמה, איחד כוחות בפעם הראשונה עם "נטפליקס" וחברת ההפקות "שונדלנד", כדי ליצור קולקציית איפור מלכותית, המוקדשת לסדרה "ברידג'רטון" (Bridgerton). שיתוף הפעולה הנ"ל תוזמן בדיוק לקראת עליית העונה השניה של הסדרה הפופולרית, שתעלה בחודש הקרוב.


הסדרה "ברידג'רטון" מבוססת על סדרת ספרים פרי עטה של ג'וליה קווין. עלילת הסדרה הרומנטית-קומית מתרחשת באנגליה של תחילת המאה ה-19 והיא מתארת את עלילותיהם של בני ובנות משפחת ברידג'רטון, כאשר היא משלבת בין הסיפורים של המאה ההיא לערכים של המאה הנוכחית, עם פרשנות פמיניסטית ומגוון אתני. הפקת הסדרה לא חסכה בהוצאות ודאגה שהתפאורה והתלבושות העשירות יעוצבו בקפידה ושפע.

דפני ברידג'רטון (פיבי דינבור) והדוכס סיימון באסט (רגה ז'אן פייג')


"פאט מקגראת' דחפה את המודרניות היוקרתית של 'ברידג'רטון' מעבר למסך עם שיתוף הפעולה הזה ואנחנו נרגשים לחלוק את זה עם העולם," אמרה סנדי ביילי (Sandie Bailey), מנהלת העיצוב והמדיה הדיגיטלית של "שונדלנד" בהודעה שהוציאו לעיתונות. "היא אייקון וכח עולמי בתעשיית היופי והאופנה וחולקת תשוקה יצירתית לפרוייקטים המעוררים רגשות, מה שהופך אותה לשותפה מושלמת, כאשר אנו מרחיבים את העולם של ברידג'רטון."

גם מקגראת' מצידה, הגיבה על שיתוף הפעולה: "כמו כל כך הרבה אנשים, התאהבתי מייד בברידג'רטון. יצרתי קולקציית איפור במהדורה מוגבלת בהשראת הרומנטיקה והתשוקה הצורבת שראינו בעונה הראשונה. תמיד הייתי אובססיבית ליופי בתקופת הריג'נסי (תקופת העוצרות) והתרגשתי להעניק פרשנות משלי לעידן זה עם הומאז' מודרני באמצעות מוצרי איפור חדשים באריזות אספנות נחשקות."


לצילומי הקמפיין המלווה אותה, גייסה מקגראת' את המוזה שלה - אווה פיליפ (
Ava Phillippe), בתם של ריס ווית'רספון ורייאן פיליפ. לצידה, מופיעה בקמפיין גם הדוגמנית ויניטריה צ'אבס (Vinetria Chubbs). 



הקולקציה כוללת פלטת עיניים, פלטת סמקים ושני היילייטרים:

Diamond Of The First Water Eyeshadow Palette (מחיר: 65$) – פלטת צלליות/סמקים, הכוללת 6 גוונים מלכותיים, בהשראת פרוייקט ישן של מקגראת' והצלם סטפן מייזל, שפורסם ב"ווג איטליה" ב- 2005. הצלליות בפלטה בעלות פיגמנט עשיר מאד והן מוצעות בגימור מאט, סאטן או שימר. על שלושה מהגוונים שבפלטה מופיע תבליט בהשראת סדרת הטלוויזיה: שניים מהם בצורת דבורה, והשלישי בצורה של דמות.



הגוונים בפלטה:

·         Iconic Ingenue – שמפניה אופלית

·         Art Of The Swoon – ורוד זוהר סאטן

·         Regency Blue – כחול שמיימי ססגוני

·         Plum Regalia – טאופ שזיפי קטיפתי מאט

·         Duchess Divinity – ורוד פלטיניום מטאלי

·         Love Match – ורוד אדמדם סאטן



Love At First Blush Divine Blush (מחיר: 52$) – פלטה הכוללת שלושה סמקים, או יותר נכון- שני סמקים וורודים והיילייטר אחד. פורמולת הסמקים מועשרת בשמנים בוטניים, המעניקים לעור זוהר ססגוני.

הגוונים בפלטה הם:

·         Nymphette – סומק בגוון ורוד פוקסיה

·         Cherish – סומק בגוון אפרסק עמום

·         Venus Nectar – היילייטר בגוון שמפניה





Skin Fetish Sublime Skin Highlighter (מחיר: 60$) – היילייטר במרקם פודרה-ג'ל מועשר במיקרו פנינים, שמגיע עם תבליט מעניין בהשראת ברידג'רטון. ההיילייטר מוצע בשני גוונים שונים:

·         Xtreme gold 002 – זהב צהוב

·         Incadenscent Gold 002 – זהב פלטיניום מנצנץ




כאמור, הקולקציה תושק בסמוך לעליית העונה השניה של הסדרה ב"נטפליקס" (ינואר 2022) והיא תהיה זמינה לרכישה כבר מה-26 בדצמבר 2021 באתר של פאט מקגראת' (מבצעים משלוחים לישראל) וברשת "ספורה".

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails