יום שני, 13 בדצמבר 2021

Tarte Shape Tape Cloud Coverage Foundation

מותג הקוסמטיקה "טארט" מציג את Tarte Shape Tape Cloud Coverage Foundation – מייקאפ חדש בסדרת Shape Tape ההולכת וגדלה.


המייקאפ החדש מתואר כבעל פורמולה קלילה כמו אוויר, המציעה כיסוי בינוני-נבנה וגמיש (מכאן, כנראה, השימוש במילה "ענן" בשמו...). המרקם שלו קרמי קופצני ומרגיש נוח על העור והגימור שלו מאט טבעי ונראה ומרגיש כמו עור שני.




הפורמולה של המייקאפ כוללת את טכנולוגיית ה- Tape, שנועדה להחליק את העור ולטשטש פגמים, כשהיא מספקת אפקט פוקוס רך למראה "חלומי".




עוד מתוארת הפורמולה שלו כמשתמשת ב"קומפלקס ענן 9", המטביע את העור בלחות במשך 24 שעות, מפחית למינימום את מראה הנקבוביות, לא מבליט קמטוטים, לא דוהה ולא מכתים. קומפלקס זה מורכב מתשעה מרכיבים שונים: תמציות פטריית שלג ואלוורה, המספקות לעור לחות, מרגיעות גירויים ומבהירות כתמים; תמציות ליקריץ ואבוקדו להבהרה ותיקון אי-אחידות בגוון העור; חומצה היאלורונית, סקולאן, שמן קיק ואגס קוצני מספקים לחות אינטנסיבית; וויטמין E- חומר משמר טבעי, הפועל גם כמרכך ונוגד חימצון.


המייקאפ זמין ב-21 גוונים שונים, יש לו מקדם הגנה ברמה של 15SPF והוא מגיע באריזת שפופרת לחיצה (תכולה: 30 מ"ל). במותג טוענים, שמספיקה ממנו כמות קטנה של חומר כדי לכסות את כל הפנים.




Tarte Shape Tape Cloud Coverage Foundation יהיה זמין בימים הקרובים באתר המותג (שולח לישראל) ומחירו עומד על סך של 182 ₪ (לא כולל עלויות משלוח). אגב, שימו לב: כל האתר כרגע מוצע ב-30% הנחה עם הקלדת הקוד 30OFF.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails