יום שני, 20 בדצמבר 2021

NIVEA WonderBAR

"ניוואה" מציגים את NIVEA WonderBAR – מוצר חדש לניקוי הפנים בעל פורמולה טבעונית, המכילה 99% רכיבים ממקור טבעי, וארוז באריזת נייר, הניתנת למיחזור.



זה לא סוד שאנחנו פשוט מכורים למוצרי טיפוח ותמיד נמצאים בחיפוש אחר המוצר המושלם הבא, שייתן פתרון לכל דאגות העור שלנו. אבל לא פחות חשוב הוא שימוש במוצרים כאלו, שמלבד יעילותם לעור שלנו, הם גם תורמים לשמירה על הסביבה. זו בדיוק המחשבה שעמדה מאחורי סדרת NIVEA WonderBAR ("ניוואה וונדרבָּר")!

הסדרה כוללת 3 מוצרים שונים לניקוי עור הפנים, המגיעים בצורת סבון מוצק, והם נוצרו בקפידה מתוך כוונה לטפל בבעיות עור ספציפיות בהן אנו נתקלות על-בסיס יומיומי. כל אחד מהסבונים מכיל 99% רכיבים ממקורות טבעיים, ביניהם תמצית תה ירוק, פחם פעיל, שמן שקדים, עלי אוכמניות ותמציות ורדים. סבוני ניקוי הפנים העדינים הללו הינם גם 100% טבעוניים ובעלי אריזות ניתנות למחזור לחלוטין. דבר זה הופך את NIVEA WonderBAR למוצר הקוסמטי הטבעי הראשון של המותג, המאושר תחת התווית של Ecocert® Cosmos Natural.



בניגוד לסבונים מוצקים רגילים שאנו מכירים, שיש להם רמת pH גבוהה, הפורמולה של NIVEA WonderBAR מותאמת בצורה מושלמת לרמת ה-pH של העור שלנו והיא 100% נקיה מפלסטיק וסבון. בעוד שהסבון ה"רגיל" מייבש את העור שלנו, סבוני הניקוי החדשים של "ניוואה" מנקים את עור הפנים בצורה עדינה ומותירים אותו רך ונעים למגע.

כל אחד משלושת סבוני הפנים מיועד למטרה ייחודית משלו:

NIVEA WonderBAR Blackhead-Clearing Scrub – סבון פילינג עדין עם פחם פעיל לניקוי יסודי של ראשים שחורים, עוד לפני שהם הופכים להתפרצות גרועה יותר. התכשיר מתאים לעור שמן מעורב ועור הנוטה לפצעונים והוא מעניק לעור מראה מעודן וחלק יותר.




NIVEA WonderBAR Anti-Pimple Scrub - סבון פילינג לניקוי הפנים עם חימר קאולין ותמצית תה ירוק. התכשיר מתאים לעור שמן ועור הנוטה לפצעונים. הסבון מטהר עור הנוטה לאקנה, כשהוא מטפל בפצעונים ביעילות באמצעות התכונות האנטי-בקטריאליות של חימר הקאולין, כמו גם התכונות האנטי-דלקתיות של תמצית התה הירוק.




NIVEA WonderBAR Hydrating – סבון ניקוי עשיר בלחות עם שמן שקדים ואוכמניות. התכשיר מיועד לעור רגיל עד מעורב. הסבון לא רק מאזן את ספיגת הלחות ואיבוד המים מעור הפנים שלנו, אלא גם מבטיח להותיר אותו עם תחושת לחות רעננה לאחר כל שימוש.




השימוש בכל אחד מהסבונים נעשה באמצעות שפשופו בידיים רטובות. את הקצף הקליל שנוצר, מעסים בעדינות על עור הפנים ולאחר מכן שוטפים את הפנים במים.



את סדרת NIVEA WonderBA ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם השונות (מחיר: 29.90 ₪ ליח', תכולה: 75 גרם).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails