יום רביעי, 22 בפברואר 2023

DOCTOR OR Natural Or Line

מותג הדרמו קוסמטיקה "דוקטור עור" רותם את העוצמה שבטבע לצמצום הקמטים ומשיק את DOCTOR OR Natural Or – סדרת אנטי אייג'ינג חדשנית, המבוססת על אחוז גבוה מאד של רכיבים ממקור טבעי.


אחד הטרנדים המתעצמים בתחום טיפוח העור הוא הטרנד הטבעי, המתבטא במעבר לצריכת מוצרים המבוססים על רכיבים ממקור טבעי וממקור אורגני. יותר ויותר צרכנים בוחרים לחקור לעומק את הרכיבים של מוצרי הטיפוח שלהם ומחפשים אחר פתרונות טיפוח איכותיים, שיתבססו על רכיבים מהטבע, אך עם זאת יהיו יעילים ויעמדו במבחן התוצאה.

על בסיס הביקוש העולה, משיק "דוקטור עור" את סדרת המוצרים Natural OR, המבוססת על טהרת השפע של הטבע וכוללת אחוד גבוה מאד (93-99%) של רכיבים ממקור טבעי. כמו כן, המוצרים בסדרה כוללים PhytoneomatrixTM - רכיב פטנט אנטי-אייג'ינג חדשני, המבוסס על פולי סויה והוכח מחקרית כמפחית את מספר הקמטים ועומקים וכמסייע בתמיכה בקולגן ובחומצה ההיאלורונית שבעור.

המוצרים בסדרה:

שמן מתחלב לניקוי עדין (מחיר: 150 ₪, תכולה: 100 מ"ל) - שמן בניחוח נעים לטיהור וניקוי יסודי של עור הפנים מבלי לייבש את העור. מכיל 99% רכיבים ממקור טבעי לניקוי עדין. השמן מכיל שמנים הידועים בתכונות האנטי אייג'ינג שלהם, מרגיע את עור הפנים, מעשיר ומזין אותו בלחות, מחדש ומרכך את העור ומשיב לו את החיוניות והגמישות. במגע עם מים, השמן יוצר אמולסיה (מתחלב) והופך לתחליב רך הנשטף בקלות ומותיר את העור רך, נקי, רענן, עתיר בלחות וללא תחושה שומנית. השמן מסיר ביעילות לכלוך ושאריות איפור ומונע יובש בעור. מתאים לכל סוגי העור ופותח במיוחד עבור בעלי עור רגיש. ללא סולפטים, ללא שמן מינרלי, ללא סיליקון, ללא אלכוהול, ללא  SLS. נון קומודוגני.



קרם יום לצמצום קמטים 30SPF (מחיר: 250 ₪, תכולה: 50 מ"ל) - קרם יום אנטי אייג'ינג המכיל 95% רכיבים ממקור טבעי לצמצום קמטים. הקרם בניחוח עדין, במרקם קליל ומרענן הנספג במהירות. הקרם מסייע למניעת הזדקנות מוקדמת של העור ומשלב רכיב פטנט אנטי אייג'ינג ייחודי להפחתה מוכחת במספר הקמטים ועומקם, לקבלת מראה עור חלק והגנה על תאי העור מנזקי הרדיקלים החופשיים. הקרם מסייע בהרגעת העור, העשרתו בלחות, שמירה על גמישותו ולמראה גוון עור אחיד וזוהר.      


                                              

קרם לילה לצמצום קמטים (מחיר: 250 ₪, תכולה: 50 מ"ל) - קרם לילה אנטי אייג'ינג מכיל 98% רכיבים ממקור טבעי לצמצום קמטים. הקרם במרקם עשיר וקטיפתי הנספג במהירות. מכיל נוגדי חימצון עוצמתיים המסייעים בהגנה על העור מפני נזקי הרדיקלים החופשיים התורמים לתהליכי ה- DETOX, שנמצא כי חלקם מגיעים לשיאם בשעות הלילה. הקרם בניחוח עדין ומכיל שמנים ממקור טבעי, מזין את העור בלחות, שומר על רכות העור וגמישות העור וכן מועשר ברכיבים התורמים להתחדשות העור, שיקומו ולהרגעה מיידית של העור. הקרם מעניק תחושת רעננות לאחר המריחה ובבוקר שאחרי ומסייע למראה עור חלק, בריא, טבעי וזוהר יותר.



סרום לצמצום קמטים (מחיר: 250 ₪, תכולה: 30 מ"ל) - סרום אנטי אייג'ינג המכיל 93% רכיבים ממקור טבעי לצמצום קמטים. הסרום עשיר ברכיבים המסייעים למניעת הזדקנות מוקדמת של העור, לשיקום וחידוש מראה העור ולשמירה על גמישותו. מכיל נוגדי חימצון ממקור טבעי המסייעים להגנה על העור מנזקי הרדיקלים החופשיים. הסרום עשיר בתמציות ממקור טבעי ובשמן זרעי חוחובה המעשירים את העור בלחות, מרגיעים עור אדמומי ומעניקים מראה עור אחיד. הסרום מגביר את פעולת קרם הלחות ואת ספיגתו בעור לקבלת מראה עור חלק, חיוני וצעיר יותר וללא תחושת שמנוניות.



קרם עיניים לצמצום קמטים (מחיר: 250 ₪, תכולה: 30 מ"ל) - קרם עיניים אנטי אייג'ינג המכיל 98% רכיבים ממקור טבעי לצמצום קמטים. קרם במרקם עשיר ומרענן המכיל מספר רכיבי פטנט המסייעים להשבת מראה עור פנים רענן וצעיר. פותח במיוחד לעור העדין שסביב העיניים, מטפח את העור ומפחית סימני עייפות באזור העיניים. הקרם מסייע בצמצום מראה "שקיות" ועיגולים שחורים מתחת לעיניים, מסייע למיצוק העור, להשבת המראה החיוני ולמראה עור חלק. הקרם מסייע בהפחתת מספר הקמטים ועומקם, משפר את גמישות העור, ומעשיר אותו בלחות.



את המוצרים בסדרת Natural Or ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails