יום שבת, 18 בפברואר 2023

Guerlain Terracotta Le Teint Foundation

ליין הטרקוטה המפורסם של "גרלן" מתרחב עם Guerlain Terracotta Le Teint Foundation – מייקאפ נוזלי חדש עם גימור קטיפתי זוהר, פורמולה נקיה ומרקם חושני!


מאז יצירתו ב-1984, ליין הטרקוטה של "גרלן" ביסס עצמו כפיסת יופי ניצחית באמת. ברונזר הטרקוטה הפך למוצר אייקוני, שמעניק לעור גוון שזוף זוהר לאורך כל היום. כעת, החליטו ב"גרלן" לפתח את מוצר הדגל שלהם ולהשיק מייקאפ נוזלי חדש בליין הטרקוטה.



פורמולת המייקאפ הנוזלי החדש נוצרה בהשראת שלושה אלמנטים. הראשון שבהם הוא "אדמה" - עם 95% רכיבים ממקור טבעי, ביניהם פיגמנטים טהורים במיוחד שמעניקים לעור גוון אחיד ושמן ארגן המבטיח נוחות לאורך זמן ושמירה על הלחות למשך 24 שעות. האלמנט השני הוא "אוויר", שהיווה השראה למרקם הקליל, שנמס אל תוך העור ומתמזג איתו. האלמנט השלישי הוא "אור", שמתבטא בגימור הקטיפתי הזוהר. זהו מייקאפ המבטיח גוון עור זוהר ובריא כמו אחרי שהיה ארוכה בשמש. כמו כן, הוא עוצב להיות עמיד וללא העברה, תוך שהוא משלב את הקלילות האולטרה-חושית של פודרת הטרקוטה עם הפרקטיות של מייקאפ נוזלי כדי להעניק לנו חוויית איפור חדשה.




Terracotta Le Teint מגיע במגוון רחב של 30 גוונים, כאשר הפורמולה יוצאת הדופן שלה מאפשרת לה להתאים את עצמה לכל גווני העור. כמו כן, הכיסוי שלו ניתן לבניה והוא מבטיח עמידות למשך 24 שעות.





Terracotta Le Teint מעוטר בבקבוק חדש, בהשראת טבעית מהקודים הסמליים של אריזות הקומפקט של פודרת הטרקוטה. המכסה החום שלו, המודגש על ידי טבעת זהב דקה, מאפשר ל-G הכפול, סמל המותג, להופיע באמצעות שקיפות. בקבוק הזכוכית השקוף, בעל גוון חלבי עדין וקווים מעוגלים, מעורר את הקלילות של פודרת הטרקוטה ומציע אחיזה אורגנית ואינטואיטיבית, למחווה אלגנטית.




המייקאפ Terracotta Le Teint הושק בתחילת החודש (פברואר 2023) ובקרוב יהיה זמין גם בנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails