יום ראשון, 12 בפברואר 2023

Tous LoveMe The Silver Parfum

מותג התכשיטים, האקססוריז והבישום הספרדי Tous מציג את LoveMe The Silver – ניחוח תכשיט חדש, שלישי בסדרת LoveMe.


שוב, הדובון של Tous הופך לבושם תכשיט מתוחכם וזוהר! בהזדמנות זו, הוא גם נותן כבוד לתיליון הכסף הראשון בדמותו של הדובון האייקוני, שנוצר ב-1985 על-ידי המעצבת זוכת הפרסים רוזה אוריול (Rosa Oriol), הבעלים והמנהלת הקריאטיבית של המותג.

בפורמט קלאסי אך חדשני, הבושם LoveMe The Silver מאמץ את המראה של הדוב המקורי של המותג – זה שכבש מזמן את כל אוהדי ה-Tous ובכלל. יותר מתמיד, זהו תכשיט שבאמצעות מטאליזציה מוחלטת של סמל המותג, הדוב הכסוף מופעל במלוא הדרו על-ידי קווי המיתאר הבלתי צפויים והנצחיים שלו.



הבושם הינו פרי יצירתה של הבָּשמית סוניה קונסטנט (Sonia Constant), ששילבה יחדיו תווים פירותיים ופרחוניים עם נגיעה של מאסק לכדי ניחוח אולטרה נשי ממגנט: "כמו תכשיט כסף זורח על העור, דמיינתי את הניחוח הזה עם היבטים נוצצים, המשקפים את האור של האדם העונד אותו," היא מסבירה.

זוהי יצירת אמנות ריחנית, המפיצה אלגנטיות ותיחכום. הבושם משלב תווים פרחוניים של עלי כותרת של וורדים עדינים ויסמין זוהר, הנוצץ כמו כסף תחת קרני השמש. הרעננות המגנטית של הניחוח מורמת על-ידי מנדרינה נוצצת ואפרסק קטיפתי, מרוככת תחילה על-ידי מאסק מפתה ולאחר מכן מקבלת מרקם על-ידי זרמים תחתונים עמוקים וכריזמטיים של אלגום.

תווים עליונים: מנדרינה, אפרסק קטיפתי, אגס
תווי לב: יסמין סאמבק, עלי כותרת של ורד וטוברוז
תווי בסיס: סנדלווד (אלגום), ענבר ומאסק

כמו LoveMe ו- LoveMe Onyx, שהושקו ב- 2020 ו- 2021 בהתאמה, גם הבקבוק של The Silver מעוצב בדמותו של הדובון המפורסם של Tous. הגימור הכסוף המבריק שלו נועד להגן על הציפוי המתכתי, בעוד שהפקק שלו מזכיר את טבעת התליון של Tous



כמו כן, אריזת הקרטון של הבושם, המזכירה במרקמה את מארזי התכשיטים של Tous, מגיעה בצבע ורוד הזהה לזה של שני הניחוחות הקודמים בסדרה, רק שהפעם עיטור הדובון המוכר הינו בגוון כסוף.



בגלל גווני הריח שלו, בושם זה מתאים לשימוש בכל שעות היממה ולכל מאורע, ובזכות העיצוב המיוחד שלו הוא מושלם לקישוט כל שידה ובמיוחד כמתנת וולנטיין רומנטית.

את Tous LoveMe The Silver Parfum ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות, בחנויות הבוטיק של TOUS, באתר הסחר CHOZEN ובאתר המותג (מחיר: 329 ₪, תכולה: 90 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails