יום שלישי, 7 בפברואר 2023

Givenchy Irresistible Rose Velvet

ג'יבנשי מציגים את Givenchy Irresistible Rose Velvet – הבושם המתוק והחושני ביותר שלהם בסאגה שאי-אפשר לעמוד בפניה (תרתי משמע!). לב מלא ורדים ונגיעות אבקתיות שיוצרים יחדיו או דה פרפיום מתוחכם וממכר לנשים.


בשנת 2020 החלה ג'יבנשי בסאגת הבישום Irresistible, שנמשכת עד היום, ב-2023 עם Givenchy Irresistible Rose Velvet החדש.



הבושם החדש עטוף בפטצ'ולי לבן שמעניק לו ארומה פרחונית ממכרת. הניחוח, שספוג בתווים של איריס ועץ עדין, חושף את הנשיות של הוורד – תו החתימה שלו. רוך הוא הנועז החדש!

הבושם Rose Velvet נוצר על ידי הבָּשמים אן פליפו (Anne Flipo), דומיניק רופיון (Dominique Ropion) ופאני באל (Fanny Bal). הניחוח נפתח בדומדמניות שחורות עסיסיות, המעצימות את הנשיות הקטיפתית של הוורד. איריס מלטפת את פן הוורדים החדש עם המרקם האבקתי שלו ומתמזגת עם פצ'ולי לבן חושני ועץ רך.

תווים עליונים: פלפל ורוד, דומדמניות שחורות, נרולי

תווי אמצע: ורד חיוני, מי ורדים, רוזה מוסקטה, איריס מוחשי

תווי בסיס: פצ'ולי, אלגום, מאסק




בדיוק כמו שאר הניחוחות במשפחת Irresistible של ג'יבנשי, גם ה- Rose Velvet ארוז בבקבוק שטוח זהה עם פינות מעוגלות. במהדורה זו, הבקבוק החושני והאלגנטי, העשוי מ-20% זכוכית ממוחזרת, עטוף בגימור ורוד קרמי מבריק וסביב צווארו כרוך סרט ורוד – עיצוב המעורר את העדינות של הניחוח שבתוכו. אריזת הקרטון החיצונית בגוון הוורוד רך ניודי עם המסגרת המבריקה בגוון ורוד מטאלי מעניקה לו גימור עם טאצ' אלגנטי מאד.




הפנים של הבושם הינה הדוגמנית הבריטית פראן סאמרס (Fran Summers), שהכשרון, האותנטיות והחן הטבעי שלה הופכים אותה לאורחת קבועה בתצוגות אופנה יוקרתיות, ובמיוחד באלו של ג'יבנשי. הנוכחות שלה לבדה היא הזמנה לחגוג ולשחרר. בדיוק כמו פראן, האישה של Irresistible היא תוססת, מלאת חיים, אותנטית שאין לעמוד בפניה. מישהי שאוהבים לעקוב אחריה, לחקותה ולהחזיק קרוב. באותה רוח של חופש מוחלט, הניחוח הזה קורץ להרפות, להושיט יד ולהתחבר.

הבושם Givenchy Irresistible Rose Velvet זמין בשני גדלים: 50 מ"ל אד"פ (מחיר: 469 ₪) ו-80 מ"ל אד"פ (מחיר: 569 ₪).

להשלמת החוויה, מציע המותג לשלב את הבושם החדש עם ה- Rose Perfecto ליפ באלם עם גוון, שמדגיש את הצבע הטבעי של השפתיים ומשדרג אותו. הפורמולה שלו כוללת 95% רכיבים טבעיים, שמזינים ומטפחים את השפתיים. ביניהם ניתן למצוא: שמן ורדים, חומצה היאלורונית, ויטמין C, תמצית פלפל ורוד וחמאת שיאה. המרקם שלו נמס אל עור השפתיים ומעניק להן תחושת נוחות מושלמת. בנוסף, השפתיים מועשרות בלחות במשך 24 שעות ומקבלות מראה זוהר בריא. בכל שימוש במוצר, השפתיים הופכות להיות חלקות ומלאות יותר ויותר.



שפתון הבאלם מוצע באריזה בעיצוב חדש, עשויה עור בגוון ורוד בז', המזכיר את קולקציית התיקים והאביזרים של בית האופנה הצרפתי. זהו אביזר קוטור בגודל כיס שניתן לשאת לכל מקום שאליו תלכו (מחיר: 169 ₪).

להשיג בנקודות מכירה המובחרות ברחבי הארץ.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails