יום רביעי, 15 בפברואר 2023

מותג טיפוח חדש בישראל: Elemis London

מותג הטיפוח היוקרתי Elemis ("אלמיס"), שנוסד ב-1989 באנגליה, הגיע כעת לישראל ומציע מוצרים המשלבים מרכיבים יעילים במיוחד עם מרקמים מפנקים וארומתיים לשמירה על בריאות העור.


Elemis, שבאמתחתו למעלה מ-30 שנות מומחיות, הינו אחד החלוצים הראשונים של הגישה ההוליסטית ליופי. במותג מאמינים ב"אמת ביופי" ומתמקדים במתן תוצאות מוכחות. למעשה, הם מגדירים את עצמם כ"מותג בריאות לעור עם נשמה של ארומתרפיסט, רוח של אמן ומחוייבות של מדען לתוצאות."



את הרעיון להקמתו של המותג הגתה היזמית והמשקיעה לינדה שטיינר (Linda Steiner), כשמטרתה היתה לייצר ליין מוצרים "קרוב ככל האפשר לטבע", מבלי לחסוך בהוצאות. עד מהרה הצטרפו אליה המייסדים השותפים נואלה גבריאל (Noella Gabriel), שון הרינגטון (Sean Harrington) ואוריאל פרנק (Oriele Frank), שעזרו להפוך את "אלמיס" למותג מבוקש, שזמין כעת בלמעלה מ-45 מדינות ברחבי העולם. אגב, ב-2019 נרכש המותג על-ידי קבוצת ל'אוקסיטן תמורת 900 מיליון דולר!



למוצרי המותג יש כוח משיכה צרכני חוצה דורות. הם נמצאים בשימוש נרחב על-ידי צרכני דור ה-X, שנצמדו אליהם עוד בשנותיו הראשונות, כמו גם על-ידי אלה בדור הבייבי בומר ובקרב דור המילניום, שגילו אותם לאחרונה, בעיקר בזכות הרשתות החברתיות. את מוצרי המותג ניתן למצוא, בין השאר, במרכזי הספא ובתי המלון היוקרתיים ביותר ברחבי העולם.

תיק הטיפוח עטור הפרסים של המותג כולל מוצרי טיפוח לפנים ולגוף עם פורמולות מהפכניות, טיפולי ספא, תוספי מזון ועוד. כעת, כאמור, ניתן להשיג גם בישראל את מוצרי הטיפוח האייקוניים של המותג וזו הזדמנות נפלאה להכיר לכם כמה מהם:

Pro-Collagen Cleansing Balm (מחיר: 272 ₪) – באלם לניקוי עור הפנים מסדרת "פרו-קולגן" של המותג, שנחשבת לבסט סלר. מדובר בסדרת אנטי-אייג'ינג לסימני גיל ראשונים, אשר מכילה מיגוון רחב של אצות המעניקות לחות עשירה לקבלת עור בעל מראה צעיר יותר.



הבאלם מסיר איפור ושאריות לכלוך מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים. מותיר את העור נקי, רך וזוהר. ניתן להשתמש בו מדי יום כתכשיר ניקוי או מדי שבוע כמסכת פנים מזינה.

Dynamic Resurfacing Facial Pads x 60 pads (מחיר: 259 ₪, תכולה: 60 יחידות) - רפידות דינמיות (פדים) לחידוש עור הפנים, מכילות את פורמולת שלושת האנזימים המסייעת בהתחדשות העור. רפידות פילינג אלו, המופעלות על-ידי טכנולוגיית Tri-Enzyme (מוגנת בפטנט רשום), חושפות עור חלק כעור תינוק כבר בשימוש הראשון.



Super Food Facial Oil (מחיר: 272 ₪, תכולה: 15 מ"ל) - שמן הזנה מועשר בתמציות "סופר-פוד" מן הצומח. תערובת טבעית של שמנים, המכילה 9 מזונות-על עשירים בנוגדי חמצון כדי לחשוף זוהר במראה בריא.



Pro-Collagen Marine Cream (מחיר: 525 ₪, תכולה 50 מ"ל) - קרם לחות ליום מסדרת פרו קולגן, המסייע להפחתת קמטים וקמטוטים, במרקם נעים ומלטף. משפר את רמת הלחות בעור ומותירו מוצק וזוהר יותר.



לרגל השקת המותג בארץ, מתקיים שיתוף פעולה מסקרן בין אלמיס וכוהנת הביוטי הבינלאומית מימי לוזון. שיתוף הפעולה המיוחד צויין באירוע השקה שהתקיים בתל-אביב, בהשתתפות המדריכה הבינלאומית של המותג, הגב' נטלי סמית, מימי לוזון והנהלת אלפא קוסמטיקה, משווקת המותג בארץ.

את מוצרי Elemis ניתן להשיג במשביר לצרכן ובאתר CHOZEN.


*הפוסט עודכן ב-31/05/23

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails