יום שני, 27 בפברואר 2023

Giorgio Armani Beauty Lip Maestro Satin Lipsticks

"ג'ורג'יו ארמני ביוטי" מציגים את Giorgio Armani Beauty Lip Maestro Satin Lipsticks – סדרת שפתונים נוזליים חדשה, הדוחפת את גבולות הלבוש-טיפוח-צבע.


סדרת השפתונים החדשה מכונה "הדור הבא של שפתוני המאט" והיא מהווה סוג של שידרוג לסדרת השפתונים האייקונית של המותג ה- Lip Maestro Liquid Matte Lipsticks. עפ"י תיאור המותג, ה- Lip Maestro Satin Lipsticks מציעים פיגמנט עז עוד יותר עם עמידות ארוכה יותר.



הפורמולה החדשנית של ה- Lip Maestro Satin Lipsticks עוטפת את השפתיים בצבע מבריק ומעניקה להן תחושה של עור על עור. פטנט מהפכני שנוצר בטכנולוגיית ג'ל כפולה, מאפשר לפיגמנטים הצבעוניים לשקף את האור ולהאיר את מראה האיפור בכללותו. השפתיים מקבלות כיסוי מלא ואחיד בגימור מאט סאטן תוסס עם לחות והזנה מתמשכת של 8 שעות, ליצירת שפתיים מעודנות, רכות וחלקות יותר.






כמו כן, הפורמולה של השפתונים מבטיחה עמידות ארוכה וטובה יותר, גם בפני זליגה ומריחה, מבלי להותיר את השפתיים עם תחושת דביקות. חשוב לציין, כי יש להמתין 10-15 שניות להתקבעות השפתון, לפני מריחת שכבה נוספת או חיכוך השפתיים זו בזו.

ה- Lip Maestro Satin Lipsticks מוצעים ב-10 גוונים שונים על סקלת האדומים ורודים בעיקר.





השפתונים בסדרה מגיעים בטיובת פלסטיק שקופה בגוון חלבי עם פקק אדום והם מצויידים באפליקטור חדשני, המעוצב בצורת טיפת יהלום כדי לספק יישום אינטואיטיבי ומדוייק, במשיחה אחת.




סדרת השפתונים Giorgio Armani Beauty Lip Maestro Satin תהיה זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל ממרץ 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails