יום שלישי, 28 בפברואר 2023

Estee Lauder Bronze Goddess Summer 2023

"אסתי לאודר" מציגים את Estee Lauder Bronze Goddess – קולקציית הקיץ שלהם לשנת 2023.


בכל שנה, לקראת הקיץ, מציגים "אסתי לאודר" את קולקציית Bronze Goddess, שכוללת מוצרי איפור, טיפוח ובישום בגוונים שיראו נהדר על עור שזוף.



בין המוצרים שמושקים השנה במסגרת הקולקציה, ניתן למצוא את הפריטים הבאים (חלקם חדשים לגמרי וחלקם ממוחזרים מעונות קודמות, אבל כולם במהדורה מוגבלת):

Bronze Goddess Lumière The Summer Look Palette – פלטה, הכוללת תשע צלליות משיי, שניתנות לשימוש על העיניים או הלחיים, כהיילייטר. הפלטה נוצרה בהשראת גווני הפסטל עוצרי הנשימה בשעת הזריחה במלדיבים. הצלליות שבפלטה עשירות מאד בפיגמנט ומגיעות בגימורים של מאט, מטאלי ושימר:

·         Golden Hour (מטאלי)

·         Vie En Rose (מטאלי)

·         Eclipsed (מאט)

·         Dawn (מטאלי)

·         Lumière (שימר והיילייטר)

·         Tranquility (מאט)

·         Prismatic (מטאלי)

·         Supernova (מטאלי)

·         Dream Glow (מטאלי)

הפלטה עצמה ארוזה באריזת קומפקט עגולה בגימור פנינה, עם מראה מובנית בתוך המכסה.



Bronze Goddess Matte & Glow Bronzing Trio – פלטת פנים, הכוללת שני גווני ברונזה (בינוני וכהה) בגימור מאט וגוון היילייטר אחד. כל אחד מהגוונים ניתן לשימוש בנפרד או כולם מעורבבים יחדיו ליצירת מראה שזוף זוהר.



Bronze Goddess Healthy Glow Bronzer – פלטת פנים, הכוללת גווני סומק, ברונזר והיילייטר. ניתן להשתמש בכל אחד מהגוונים בפני עצמו או כולם בערבוב ליצירת מראה בריא זוהר טבעי. מוצעת בגוון:

·         Deep



Bronze Goddess Highlighting Powder Gelée – היילייטר עם גימור פנינתי, המספק הברקה רכה לעור. הפודרה הזוהרת מחליקה על העור ומתמזגת איתו בצורה קלה, תוך שהיא מעניקה לו גימור זוהר. מוצעת בגוון:

·         Solar Crush



Bronze Goddess Self-Tan Gelée – ג'ל לשיזוף עצמי לעור הפנים והגוף, המקנה לעור מראה שזוף זוהר. פורמולת הג'ל מועשרת בחומצה היאלורונית, המזינה את העור בלחות עשירה למשך 24 שעות. השיזוף המתקבל נראה טבעי לחלוטין וניתן לבניה בשכבות עם עמידות עד ל-48 שעות. המריחה שלו חלקה וחסינת טעויות, שמביאה לשיזוף אחיד בכל פעם. בנוסף, לג'ל יש ניחוח קל עם תווי המפתח של הבושם Bronze Goddess Eau Fraíche.



Bronze Goddess L’Eau de Lumière – ניחוח ענברי פרחוני זוהר, המעורר תחושה של שהייה על אי שטוף שמש בשעת הזריחה. במותג מתארים את הניחוח כך: "החושניות הנשית הייחודית של אלת הברונזה זוהרת מלב הניחוח, כאשר יסמין סמבק עשיר ואקזוטי נפגש עם הבהירות של עלי לימון ותווי מנדרינה איטלקית. הניחוח הרענן של חלב קוקוס מעורר עוד יותר את המהות של ניחוח אלת הברונזה המקורי. תווים של טוברוז חלומי וקריסטל מוס (אזוב) אדמתי מעמיקים את בסיס הניחוח, בעוד התו החם של ענבר מחייה את הכל."




קולקציית Bronze Goddess 2023 של אסתי לאודר תהיה זמינה בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם החל מה-1 למרץ 2023 (אגב, פלטת הצלליות שבקולקציה הושקה כבר השבוע בארה"ב). 


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails