יום שלישי, 14 בפברואר 2023

Lancome Clarifique Pro-Solution Brightening Serum

מותג הקוסמטיקה הצרפתי "לנקום" מציג את Lancome Clarifique Pro-Solution Brightening Serum – סרום הבהרה מאיר, מרוכז במיוחד ומועשר בחומרים פעילים מבהירים מהדור החדש.

הודות לפורמולה המרוכזת במיוחד, הסרום החדש של לנקום מבטיח תוצאה מקצועית ועוצמתית, מבלי להיות אגרסיבי על העור. הסוד טמון בפורמולה המכילה 10 אחוז PHA (חומצה פולי-הידרוקסית), ניאצינמיד ותמצית ניצני אשור.



לסרום מרקם שקוף דמוי ג'ל, הנספג במהירות בעור. זהו טיפול רענן וקליל, מושלם לכל סוגי העור. הוא נמס באופן מיידי לתוך העור ומעניק לו לחות ומראה חלק יותר.



לעיתים קרובות סרום מבהיר מרוכז, שמכיל חומצות אלפא או בתא הידרוקסיות (AHA/BHA), יכול לגרום לתחושות כמו צריבה או עקצוץ בעת היישום, במיוחד לבעלי עור רגיש. לכן, יצרו מעבדות "לנקום" פורמולה חדשה לחלוטין המכילה PHA (חומצה פולי-הידרוקסית), על-מנת לענות על כל הצרכים, תוך מתן כבוד מלא לעור. למעשה, ל-PHA מבנה מולקולרי גדול יותר מזה של ה- AHA או BHA, מה שמאפשר לו לקלף בעדינות את פני העור כדי למזער גירוי. כאשר PHA משולב עם מרכיב כמו ניאצינמיד, הוא מספק תוצאות זוהרות גלויות בלי פגיעה מיותרת.



ה-PHA הינה, כאמור, חומצה עדינה ביותר מהדור החדש, המספקת יעילות רדיקלית לחידוש מיידי של העור; הניאצינמיד הטהור פועל כחוסם מלנין, כדי להילחם בכתמים כהים ואי-סדירות בגוון העור. זהו מרכיב רב-פוטנציאלי, המוכר על-ידי מדענים ורופאי עור; תמצית ניצני אשור מעשירה בלחות ותורמת לחידוש מהיר יותר של העור.



ה- Clarifique Pro-Solution הוא ריכוז אמיתי של יופי, יעיל ועוצמתי. על-פי המותג, תוצאות ההבהרה של הסרום נראות לעין כבר לאחר השבוע הראשון לשימוש. לאחר כ-4 שבועות של שימוש, הנקבוביות יצטמצמו ומרקם העור יהיה עדין וחלק יותר. אחרי 8 שבועות, אפילו כתמים כהים, כולל אלה שנוצרו כתוצאה מאקנה, יופחתו באופן ניכר!

טיפול חדשני זה מתאים גם לכל סוגי העור ו"לנקום" הוכיחה באמצעות מחקרים קליניים, כי הטיפול יעיל, הן על עור בהיר והן על עור כהה. למעשה, 9 מתוך 10 נשים ראו שינוי בולט בעור לאחר שימוש בבקבוק אחד של המוצר. הסרום נמצא יעיל גם על עור רגיש או עור הנוטה לאקנה.



הסרום מיועד לשימוש מידי יום, בבוקר ובערב, על עור נקי. הוא מגיע בבקבוק עם טפטפת, שנטענת באופן אוטומטי בכמות המינון המדוייקת לשימוש אחד. חשוב לציין, כי לאחר השימוש בבוקר יש להשתמש במקדם הגנה כדי להגן על העור מפני נזקי השמש.




ה- Clarifique Pro-Solution זמין החל מה-10 בפברואר 2023 בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails