יום ראשון, 19 בפברואר 2023

MAC Cosmetics x Richard Quinn Collection

כמו בכל אביב, משיק מותג הקוסמטיקה MAC קולקציה צבעונית מאד – הפעם זה קורה בשיתוף פעולה עם מעצב האופנה הבריטי ריצ'רד קווין (Richard Quinn).


שיתוף הפעולה עם המעצב הידוע בחיבתו להדפסים ושילובי הצבעים הוליד קולקציית איפור תואמת, עם אריזות צבעוניות במיוחד בעיצוב ייחודי של ריצ'רד קווין, עם דפוס פרחוני תוסס ונקודות פולקה.




בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Quinning Eyeshadow Palette – פלטת צלליות, הכוללת שמונה גווני פסטל חדשים לגמרי בהשראת אופנה משנות ה-60. הצלליות בפלטה מגיעות בגימורים של Frost, Lustre ו- Velvet ויש להן פיגמנט עשיר, מרקם חלק ועמידות עד שמונה שעות.




גווני הצלליות שבפלטה הם:

·         Lemon Fizz

·         Mint Cloud

·         Mono Dramatic

·         Gleam Queen

·         Blush Goddess

·         Sultry Sunset

·         Fairy Fiasco

·         Dusk Diva



Matte Lipstick – שפתון בגימור מאט קרמי, המוצע בארבע גוונים שונים בהשראת הטקסטיל הפרחוני המוכר של קווין. השפתונים בעלי פיגמנט עז, כיסוי מלא ועמידות עד 10 שעות:

·         Rose Daydream – ורוד מסטיק בינוני

·         Vamp-tastic – פוקסיה קורלית בוהקת

·         Mega Magenta – מג'נטה קרה בוהקת

·         Coral Haze – סלמון אפרסקי




Exclusive Matte Lipstick – מהדורה מיוחדת של שני גוונים קלאסיים רבי-מכר במותג, שמגיעים בקולקציה באריזה חדשה בעיצובו של קווין:

·         Mehr – ורוד סגלגל בינוני

·         Lady Danger – אדום קורלי בוהק וחי




Extra Dimension Skinfinish – פודרת היילייטר, בעלת פורמולה היברידית של נוזל-פודרה. מעניקה גימור זוהר לעור עם עמידות עד 10 שעות:

·         Day Glow – בז' קריר כסוף



Powder Blush Duo – סומק מפוצל לשני גוונים: ברונזה וקורל, בגימור סאטן. הסומק בעל פורמולה קלילה המתמזגת בקלות ונמרחת בצורה חלקה.




Colour Excess Gel Pencil Eyeliner – עפרון עיניים בעל פורמולה אולטרה-פיגמנטית עמידה במים, עם עמידות עד 24 שעות על העפעף ו-12 שעות על קו המים. העפרון מוצע בשני גווני פסטל חדשים ושני גוונים נוספים רבי-מכר:

·         Mint Crush – מנטה פסטלי

·         Lav-it – לבנדר פסטלי

·         Incorruptible – לבן

·         Gilde or Die - שחור




Macstack Mascara – מסקרה הניתנת לבניה בשכבות אינסופיות של נפח ואורך, ללא גושים.



Fix+ Cherry Blossom – ספריי לחותי בניחוח פריחת הדובדבן, ששומר על מראה איפור רענן עד 12 שעות. הפורמולה שלו מועשרת בוויטמינים, מינרלים, תמציות תה ירוק, קמומיל, קפאין ומלפפון.



הקולקציה הושקה השבוע ב-MAC אנגליה ובבית הכלבו סלפרידג'ס. מקווה שבהמשך היא תהיה זמינה גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails