יום רביעי, 1 בפברואר 2023

L'Oréal Paris Perfect Golden Age Rosy Oil Nourishing Serum

"לוריאל פריז" מציגים את L'Oréal Paris Perfect Golden Age Rosy Oil Nourishing Serum – סרום הזנה חדש שמיועד לעור עייף. את השקת הסרום החדש מלווה קמפיין מעניין מאד ויוצא דופן.


הסרום החדש מציע טיפול אינטנסיבי עם פעולת הזנה והתחדשות והוא מתאים במיוחד לעור עייף ויבש הזקוק לתשומת לב, כמו גם עור בוגר ולחוץ. מדובר בבוסטר אנטי-אייג'ינג אמיתי, המסוגל להטעין את העור מחדש, כאשר המרקם הרך והמשיי שלו עוטף את העור ומעניק לו תחושת רווחה מיידית. בנוסף, הוא מעניק מוצקות, מחליק את העור וממזער מראה של קמטי הבעה. כמו כן, הוא מוסיף לעור זוהר בריא ורענן ויש לו ניחוח נעים.



המרקם ההיברידי של הסרום, המשלב שמן פנים וסרום מזין, נספג במהירות בעור מבלי להותיר תחושה שמנונית. הפורמולה שלו עשירה ברכיבים פעילים נוגדי חימצון ונוגדי קמטים. בין הרכיבים ניתן למצוא שמן ורדים ותמצית אדמונית הפועלים ביעילות נגד סימני ההזדקנות ותורמים להחלקת העור; ניאצינמיד עם פעולת הבהרה והארה, לקטובצילים מותססים ופפטידים התורמים למיצוק והרמה.



השימוש בסרום מתאים ליום ולערב, על עור נקי. יש לטפטף מספר טיפות על עור הפנים, הצוואר והדקולטה ולעסות את החומר בעדינות אל תוך העור. כמו כן, ניתן להוסיף כמה טיפות מהסרום לקרמי הלחות וההזנה החביבים עליכן בשגרת הטיפוח היומיומית.



את השקת הסרום החדש מלווה קמפיין פרסום ייחודי וראשון מסוגו, שיכלול 10 משפיעניות בוגרות מהאינסטגרם, בנות 45 ומעלה (כולל אחת בת 84!). הקמפיין עולה, כרגע, במדינות שוודיה, דנמרק, נורבגיה ופינלנד והוא נועד לחנך את הצרכניות על היתרונות של מרכיבי הסרום לעור בוגר, להעלות את המודעות למוצר וכמובן לייצר מכירות. הקמפיין יכלול סרטונים, צילומי תקריב של כל אחת מאותן משפיעניות וכמובן, הן ידברו ויספרו על אהבתן לעצמן ולעורן.



הסרום Perfect Golden Age Rosy Oil של "לוריאל פריז" הושק לאחרונה במספר מדינות באירופה ובקרוב יגיע גם לשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails