יום חמישי, 1 בספטמבר 2011

AZZARO DECIBEL – בושם שעושה הרבה רעש...

ויז'ואל דציבל

מכירים את ההרגשה שבצפייה במופע רוק מוזיקלי בהופעה חיה? את הריגוש שמרגישים, את כל האדרנלין שזורם בגוף ובאוויר מכל העוצמה האקוסטית במקום? בדיוק את אותו הרגש מבקש בית AZZARO להעביר בעזרת Decibel - בושם חדש לגברים שהוא משיק ממש בימים אלה.

Azzaro Decibel הוא התגלמות תרבות הרוק והמרד, הוא נוצר במיוחד עבור גברים שאוהבים קומפוזיציות יוצאות דופן, גברים בעלי רוח מרדנית ובטחון עצמי גבוה – כאלו שזקוקים תמיד לקהל מעריץ סביבם, בדיוק כמו זמר הרוק ג'וליאן קסבלנקס, סולן להקת ה-Strokes, שנבחר להוביל את הקמפיין לבושם. קסבלנקס הוא צעיר, מפתה וחצוף, בעל כריזמה אדירה שאי אפשר לעמוד בפני דרכיו הפרובוקטיביות הגורמות לסערת רגשות, כמו מנגינה חסרת מעצורים.

db_portrait_julian_casablancas_copyright_michel-mallard_bd ג'וליאן קסבלנקס

הניחוח הינו אוריינטלי-חשמלי: תוויו העליונים מציעים אקורדים אלגנטיים ואטרקטיביים של לימון סיציליאני וליקריץ. ליבו פועם עם תווים פרחוניים של סיגליות מוקפים קטורת מסתורית, בעוד תווי הבסיס משאירים עקבות חמים ורכים של וניל, וטיבר מהאיטי וטונקה.

הבושם מגיע בבקבוק מעוצב בצורת מיקרופון, עשוי זכוכית שחורה מבריקה מאד עם פקק מרושת בצבע כסוף. לחיצה בכל מקום בפקק, משחררת את הניחוח. אריזת הקרטון החיצונית היא בצבע כסף כהה, כאשר סמל הדציבלים (dB) מופיע מעל שמו של הבושם, כמו גם על טבעת הכסף המקיפה את כיפת המיקרופון.

DB_100ML_PACK_EDT_Fd Blanc_RVB

מחיר השקה: 150 ₪ (תכולה: 100 מ"ל א.ד.ט.)
להשיג ברשתות השיווק סופרפארם, משביר לצרכן, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

2 תגובות:

  1. רק אני ישר חשבתי על E.go של אייל גולן?

    השבמחק
  2. ענת, אני מודה - לא רק את חשבת על הבושם של אייל גולן... :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails