יום ראשון, 11 בדצמבר 2011

צוואר ענוג

38813axtj74zwuv (צילום: Ambro)

אם אתן קוראות קבועות של הבלוג הזה, סביר להניח שתחום האיפור והטיפוח חביב עליכן. אתן בטח כבר יודעות שלפני שדואגים לכסות פגמים בעור באמצעות האיפור, חשוב מאד לשמור על שגרת טיפוח יומיומית, הכוללת, בין השאר, הימנעות משהייה בשמש, הקפדה על 7-8 שעות שינה, פעילות גופנית, שתיה מרובה ואכילת פירות וירקות טריים. אני, מבחינתי, דואגת ליישם באדיקות לפחות את שני הכללים הראשונים, בכל מה שקשור לשאר- אני מעדיפה לשמור על זכות השתיקה!

למרות שאני לא מקפידה על יישום כל הכללים המפורטים לעיל, אני מאד משתדלת להזין את העור שלי בקרמים מזינים/ממצקים/מטפחים/מותחים וכיוצ"ב, אבל בכל זאת משהו חסר שם. עם יד הלב, כמה מכן דואגות להתמרח גם באיזור הצוואר והדקולטה באותה תדירות שאתן עושות זאת על הפנים שלכן? אני מודה באשמה – רוב הזמן אני נוטה להזניח את האיזור הזה, אבל אני בהחלט משתדלת לשפר את הרגליי בעניין זה. לא הייתי רוצה שבעוד אי-אלו שנים איזור הצוואר והדקולטה שלי יסגיר את גילי האמיתי הרבה לפני שיעשו זאת פניי...

3179q1smb13tjg האם גם את מזניחה את איזור הצוואר? (צילום: Tom Curtis)

אני אמנם לא מוחלת לעצמי על אי-שמירת אורח חיים בריא, אבל זה מאד עוזר שאפשר לקבל קצת עזרה גם ממוצרים ייעודיים לאיזור הצוואר והמחשוף, שתפקידם להאט את סימני ההזדקנות על-ידי הידוק העור וטשטוש סימני פיגמנטציה וקמטוטים. בדיוק לאחרונה השיקו שני מותגי טיפוח נפלאים מוצרים איכותיים המיועדים למטרה הזו:

חברת הקוסמטיקה היוקרתית La Prairie ("לה פררי") מציעה את ANTI AGING NECK CREAM - קרם המבוסס על קומפלקס התא האקסקלוסיבי וטכנולוגיות חדשניות לשיפור האזור העדין של הצוואר והמחשוף. הקרם מכיל נוסחה חדשה במרקם קל, המשלבת שמן זית ליצירת אמולסיה ושמן במים עם קריסטלים נוזליים הזהים למבנה הטבעי של העור בצוואר. הקריסטלים הנוזליים המשולבים עם התחליב יוצרים הגנה על מנת לשמר את החדירה של הרכיבים הפעילים לתוך העור.
ה-ANTI AGING NECK CREAM פועל, למעשה, בשלושה שלבים: מתיחה של מרקם העור, עיצוב מחדש של אזור הסנטר ושיפור רמת הלחות העור והפחתת כתמי גיל באזור המחשוף.
מחיר: 1,200 ₪, תכולה: 50 מ"ל (להשיג ברשת סופר פארם, ניו פארם והמשביר לצרכן).

AA_NeckCream_PR

חברת הקוסמטיקה הטבעית "פבוניה בוטניקה" השיקה לאחרונה את סדרת LINGE ESTHEBUSTE, הכוללת קרם וסרום ייעודיים לטיפול וטיפוח העור הדק שבאזור הצוואר, החזה וקו המחשוף. הסדרה מכילה רכיבים אורגניים טבעיים, שהמרכזי ביניהם הינו הקיגליה אפריקנה (עץ אפריקאי). בנוסף, היא מכילה תמצית שמן אגוזים, ויטמין E וכמות רבה של חומצות שומן בלתי רוויות. הסרום והקרם מסייעים לתת מענה לשימור ועזרה בהחלקה ועידון סימני הגיל (במיוחד לחזה מנומש ומיובש). המוצרים הינם אנטי-אייג'ינג, מתאימים לכל סוגי העור, מחליקים קמטוטים, מעלים את אלסטיות העור וממצקים אותו.
חשוב לציין, שהמוצרים הינם אקולוגיים החל מהאריזה, השפופרת/ בקבוקון והרכיבים ממנו עשוי המוצר עצמו,אינם מכילים פראבנים. 
סרום צוואר ומחשוף Restore neck and bust concentrate – מחיר: 336 ₪, תכולה: 30 מ"ל.
קרם צוואר ומחשוף Restore neck and bust cream – מחיר: 336 ₪, תכולה: 50 מ"ל.
להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות, בתי מלון, מכוני כושר וספא ברחבי הארץ.

סדרת מוצרים לטיפוח הצוואר והדקולטה- פבוניה בוטניקה 2

יערית נחום, מנהלת "פבוניה בוטניקה" ישראל ומדריכה ראשית של החברה, מעניקה לנו כמה טיפים מועילים וחשובים לטיפוח איזור הצוואר והדקולטה:

1. מומלץ להזין את אזור הצוואר והמחשוף באופן יומיומי, לשמירה על אלסטיות ומיצוק העור באזורים אלו.

2. בכל טיפול ביתי מומלץ להשתמש עם תכשירי הטיפוח היומיומיים כמו ניקוי פנים, טונר, לחות ומקדם הגנה, גם על אזור הצוואר והמחשוף.

3. במידה ואין קרם המיועד לצוואר – ניתן למרוח את קרם העיניים על אזור הצוואר שכן הוא מעניק אלסטיות וגמישות לעור.

4. מומלץ למרוח מקדם הגנה גם על הצוואר והמחשוף ולא רק על אזור הפנים.

5. מומלץ להתיז את הבושם מאחורי תנוך האוזניים ולא ישירות על הצוואר והמחשוף, שכן הבושם מכיל אלכוהול אשר עלול לגרום להזדקנות מוקדמת של העור בחשיפה לשמש.

6. מומלץ לבצע אחת לשבוע מסיכה מזינה על אזור הצוואר והמחשוף. להלן מסכה בייתית מומלצת להזנה, מיצוק והענקת גמישות לעור: ניקח כף שמן זית, עם ביצה אחת לא מבושלת (חיה) ו-2 כפות דבש- יש לערבב את הכל ולמרוח על אזור הצוואר והמחשוף למשך 10 דקות. לאחר מכן להסיר במים קרים ולמרוח קרם מזין מעל.

7. לגבי איזור החזה- לא מומלץ לבצע פילינג מכני אגרסיבי על איזור החזה, זהו איזור עדין הנוטה לאבד מגמישותו בנקל. לכן, במידה ומעוניינים לעשות פילינג, מומלץ להשתמש בפילינג מאוד עדין ולא לשפשף בחוזקה.

8. אין למרוח כל סוג של קרם ישירות על הפטמה, מאחר וכל קרם הנמרח על אזור זה עלול לחדור למחזור הדם.

9. אזור החזה מונח על גבי שריר, לפיכך כדי לשמור על החזה מורם וחזק, מומלץ לבצע התעמלות ייעודית לחיזוק שרירי החזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails