יום שישי, 9 בדצמבר 2011

כמו צמח בר


מאז שבית האופנה ESCADA ("אסקדה") עבר ב-2009 לבעלותה של משפחת מיטאל - אחת מהמשפחות האמידות ביותר בעולם, נראה שהוא מנסה למתג את עצמו מחדש. זה התחיל עם מינויים של קארן שולר ודניאל וינגייט כמנהלי העיצוב החדשים של המותג וממשיך כעת עם השקתו של בושם חדש וורוד במיוחד, יחד עם פרזנטורית חדשה – הדוגמנית הישראלית בר רפאלי.

הבושם החדש ESPECIALLY ESCADA בנוי סביב תווים עדינים של ורדים עם תווים עליוניים של אגס מעורב עם נגיעות מושק וזרעי ענבר וארומה עדינה של יאלנג יאלנג – זהו, ללא כל ספק, ניחוח נשי מאד ומעל לכל כל-כך ורוד ויפה. וכאילו שזה לא יפה מספיק, בחרו במותג בדוגמנית-העל היפיפייה בר רפאלי כפנים של הבושם בשלוש השנים הקרובות. במותג מאמינים, כי תכונותיה החיצוניות והפנימיות של רפאלי מגלמות את מהות הניחוח החדש שלהם – ניחוח ספונטני וזוהר, המיועד לאשה מלאה בשמחת חיים, הנשארת נאמנה לעצמה.

ומה רפאלי חושבת על הבושם החדש? "אני משוגעת עליו! הוא לא מתוק מידי ולא כבד מידי. זהו ניחוח נשי אמיתי, צנוע אך אלגנטי. הוא פשוט מריח נפלא", היא מצהירה. כיאה למוצר יוקרתי, הבושם ESPECIALLY ESCADA מגיע בבקבוק מרובע, בעיצוב מרשים ומפואר, הנחתם באמצעות פקק אייקוני מוזהב של האות E, המסמלת את המותג, ובתוכו נוזל ורדרד.

הבושם מושק בימים אלו בארץ והוא ניתן להשגה בשני גדלים שונים: א.ד.פ. 75 מ"ל (590 ₪) ו-50 מ"ל (457 ₪). 

*הפוסט נכתב במקור לאתר Bbeauty

3 תגובות:

  1. דרך ארוכה לאריזות של פופה מאז רכשתי אריזת פלסטיק אדומה בצורת דובי ובתוכה סט צלליות (ברומא, לכאן כלל לא הגיעו) ועד האריזות המוזהבות האלגנטיות המוצגות בפוסט זה. מהמם, עשיר, גם אני הייתי מאמצת ולא רק כמה, את כולם.

    השבמחק
  2. דנרה, תודה על ההערה - זה מה שקורה שכל היום עוסקים בבדיקת עמידות של מוצרים... :)

    אפרת, נראה לי שהתבלבלת והגבת לפוסט הלא נכון, אבל את בהחלט צודקת - המותג "פופה" עבר שינוי יסודי בשנים האחרונות, הן מבחינת האריזות והן מבחינת איכות המוצרים.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails