יום שני, 12 בדצמבר 2011

מישל מרסייה משיק את NANO SYSTEM – סדרת מוצרים חדשה לשיער

סדרה מקצועית FOR CURLY HAIR

לפני כשנתיים נכחתי בחתונה של מכרים. כשהיינו בשלב ה"מינגלינג" באזור קבלת הפנים, חלפה לידי מישהי עם "ענן" של בושם מדהים, מאד רענן. אחר-כך, במהלך החופה, מצאתי את עצמי עוקבת אחריה ומנסה "להסניף" עוד קצת מהניחוח המדהים שהיא פיזרה סביבה. לבסוף, אזרתי אומץ ושאלתי אותה באיזה בושם היא משתמשת. להפתעתי, היא טענה בחיוך שהיא לא לובשת בושם, אבל הריח הטוב שנודף ממנה מגיע בעצם מהשיער שלה – היא משתמשת במוצרי השיער של מישל מרסייה...
מיותר לציין, שאחרי אותו אירוע רצתי לרכוש לעצמי חלק ממוצרי השיער הנפלאים שלו ואפילו יצא לי לפגוש באופן אישי את מישל מרסייה עצמו במספר אירועי השקה שלו. מדובר באדם מסביר פנים, אינטליגנט מאד ובעל תשוקה גדולה למקצוע שבחר. גם אחרי יותר מ-20 שנות פעילות בתחום, עם רשת מספרות עניפה, רשימה ארוכה של לקוחות מפורסמים ובית ספר מקצועי לעיצוב שיער, הבן-אדם לא נח לרגע.

לאחרונה השיק מרסייה סדרת מוצרי שיער מקצועית, המיועדת להעניק למשתמשת הביתית מראה שיער מטופח, בריא ומבריק. הסדרה מחולקת בעצם לשלוש תתי-סדרות, כשכל אחת מהן מיועדת להעניק מענה לסוג שיער שונה:
· סדרת Repair - סדרה לשיקום סיב השערה, מיועד לשיער צבוע ופגום.
· סדרת Intense care - סדרה לטיפול אינטנסיבי להזנת ולשיקום השיער, מיועד לשיער שעבר פעולה כימית, כגון: החלקה או פתיחת תלתלים.
· סדרת For curly hair - סדרה לשליטה בשיער מתולתל ומקורזל, לטיפול ועיצוב שיער מתולתל ומקורזל בתוספת לחות וברק לשיער.
כל סדרה מכילה 3 מוצרים: שמפו, מסיכה לשימוש יומיומי ומוצר שלישי לעיצוב שיער (ספריי או קרם).

המוצרים ארוזים באריזה שחורה עם פקק גדול בגוון ירוק ניאוני, דבר שמקנה להם נראות בולטת בין שאר המוצרים על המדפים בחנויות. תתי-הסדרות נבדלים ביניהם בצבע הכיתוב על האריזות (Repair- כחול, Intense Care- צהוב, Curly Hair- ורוד).

הסדרה המקצועית מישל מרסייה

לרגל ההשקה הוזמנתי להתנסות במוצרים במספרה של מרסייה ברח' בן-יהודה בתל-אביב. שם, כמובן, פגשתי שוב את מישל שהסביר לי כי הקונספט המוביל שהנחה אותו בפיתוח הסדרה, הוא שאין צורך במספר רב של מוצרים כדי להשיג מראה שיער מטופח ובריא. על הסדרה עצמה הוא עבד בשיתוף עם צוות מומחה של כימאים בינלאומיים, שאחרי 3 שנים של מחקר מעמיק ובדיקות מקיפות הרכיבו יחדיו פורמולות יוקרתיות, איכותיות וחדשניות. אגב, זה המקום לציין, כי אף אחד מהמוצרים לא נוסה על בעלי-חיים!

מישל, שהיה כל-כך בטוח בטיב מוצריו, ביקש להוכיח זאת מול אחד המותגים היוקרתיים שקיימים בשוק. לפיכך, אחרי שהוא איבחן את שיערי בתוך שניות אחדות (מה שלא היה קשה במיוחד, לאור מראהו העגום של השיער שלי – אני צריכה שיקום, או במילים אחרות: הותאמה לי סדרת ה-Repair), שערי חולק לשניים. חציו האחד טופל במוצרים החדשים של מרסייה וחציו השני טופל במותג היוקרתי האחר.
אני חייבת להודות, שבסוף התהליך חציו של השיער שטופל במוצרים של מרסייה היה נראה טוב יותר, עם הרבה יותר נפח וברק. יתרה מזאת, במשך היומיים-שלושה הבאים בחנתי חברים ומכרים שונים שלי בשאלה "איזה צד של השיער שלי נראה טוב יותר?" - כולם הצביעו על ה"צד של מרסייה"...

DSCF3640

כאמור, סדרת המוצרים החדשה של מרסייה מיועדת למשתמשת הביתית, כך שקיבלתי את סדרת ה-Repair, כדי שאוכל להתנסות בה גם בבית:

השמפו מגיע באריזה המכילה 500 מ"ל – למרות שעל גבי האריזה מצויין שמספיקה כמות קטנה לחפיפה, הרגשתי צורך להשתמש בכמות הרבה יותר גדולה וזאת למרות שיש לי שיער דק שמגיע לי רק עד הכתפיים. יכול להיות שזה נובע מהעובדה שאני רגילה לשמפו מקציף יותר.
השמפו נשטף בקלות מהשיער.

שמפו DSCF3649

המסכה מגיעה בבקבוק (250 מ"ל) עם משאבה, שכל לחיצה עליה מוציאה כמות מדודה של חומר. לאורך השיער שלי מספיקים 1-2 לחיצות. לפי ההוראות יש להותיר את החומר על השיער הרטוב במשך כ-5 דקות. בזמן הזה אני נוהגת לסבן את הגוף והפנים ולאחר מכן שוטפת את המסכה מהשיער. למרות שההוראות על-גבי האריזה מציינים כי יש לשטוף את המסכה היטב מהשיער, מישל מרסייה הסביר לי שרצוי וכדאי לעשות רק "חצי שטיפה" – זאת אומרת, לא לשטוף לגמרי את החומר מהשיער – וכך בדיוק אני עושה. למרות זאת, השיער לא מרגיש כבד או "מלוכלך".

מסכה מסכה2

את המוצר השלישי בסדרה – הספריי – אני מתיזה על השיער אחרי שיבשתי אותו באמצעות מגבת, זאת אומרת כשהוא עדיין לח, אבל בהחלט ניתן לעשות זאת גם על שיער יבש. הספריי מעניק לשיער את הברק והלחות שהוא זקוק לה.

ספריי

אחרי כל התהליך אני נוהגת לייבש ולעצב את השיער באמצעות מייבש שיער. אני יכולה לומר בוודאות שמאז שאני משתמשת במוצרים הללו, השיער שלי מסתדר יותר בקלות והזמן שהייתי מקדישה לעיצוב שלו התקצר במעט. בנוסף, העיצוב מחזיק זמן ארוך יותר, כך שהזמן בין חפיפה לחפיפה התארך לו לפחות ביום אחד (אם לא יותר).

את סדרת המוצרים החדשה ניתן להשיג ברשת מספרות מישל מרסייה, ברשת סופר פארם ובדיוטי פרי.
מחירים: שמפו של כל הסדרות - 50 ₪, מסיכה של כל הסדרות - 100 ₪, ספריי/קרם בונה תלתלים – 80-100 ₪.

אגב, כמו שאמרתי - מישל לא נח לרגע: הוא גילה לי שבקרוב מאד הוא עומד להשיק מוצר חדש נוסף, שאמור להושיע נשים שצובעות את שיערן. אני כבר לא יכולה לחכות...

5 תגובות:

  1. יופי של סקירה!
    איזה שיער/קרקפת יש לך- שומני, רגיל, יבש? זה יעזור למי שחושבת להתנסות לקבל תמונה מדויקת יותר. תודה :)

    השבמחק
  2. תודה. השיער שלי נוטה לשומני- תלוי כמה אני "מתעסקת" איתו :)

    השבמחק
  3. מכירה את ההרגשה, יש לי קרם שיער שהוא עלכך "פושט" שלא אציין את שמו, אני מניחה אותו כל בוקר על השיער ומקבלת מחמאות על הושם ששמתי.

    האם ניתן להשיג את המוצרים ברשתות? אם יש גאולה לצובעות השיער אני ראשונה בתור.

    השבמחק
  4. אפרת, את הסדרה החדשה ניתן להשיג (מלבד ברשת המספרות של מישל מרסייה) בסופר פארם.
    המוצר שעומד לצאת יאפשר לבעלות השיער הצבוע למשוך עוד קצת את הזמן עד לצביעה הבאה, ו... אני הייתי לפניך!!! :)

    השבמחק
  5. את המוצרים ניתן להשיג בחנות נויה בחולון רחוב אילת 16 במבצע 3 ב50 הכולל קרם לחות מסכות ושמן וספריי לשיער

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails