יום שני, 26 בדצמבר 2011

בלינג בלינג – הכל נוצץ לקראת מסיבות הסילבסטר

Doutzen Egerie

מסיבות סילבסטר רבות מתוכננות להתקיים בסוף השבוע הנוכחי. אם טרם הצלחתן לתכנן את מראה הסילבסטר שלכן, הנה כמה רעיונות שמציעים מותגי האיפור, הקוסמטיקה והשיער השונים:

ב"לוריאל פריז" הולכים על בטוח וממליצים ללכת על גווני הזהב – תמיד זוהר, נוצץ, נשי ומפתה: לבהירות עור – זהב בגוונים צהובים יותר (כמו חול/בהיר ולבן) ולצהובות עור וכהות – זהב ברנזה/נחושת.

לוריאל פריז, משיקים קולקציית זהב  חורף 2012

בגזרת השיער מציעים ב"לוריאל פריס" מהדורה מוגבלת של הספריי ELNETT האגדי של המותג – "Elnett Art Collection" (אלנט ארט קולקשן) בעיצוב מיוחד של ג'ונונה פארלו (Jonone Perello), אמן גרפיטי בינלאומי. בסדרת אלנט קיימים 3 מוצרים: ספריי חזק, ספריי חזק נטול בושם וספריי רגיל (48.28 ₪, ל-300 מ"ל).

ספריי עיצוב שיער של לוראל elnett (Custom)

ב"איב סאן לורן" בוחרים דווקא בגוון השחור, שמגיע בהשראת חליפת הטוקסידו הגברית ואפילו מקדישים לכך קולקציה מיוחדת, הכוללת פלטת צלליות (390 ₪), פלטת היילייטר (390 ₪), צמד לקים (160 ₪), צמדי צלליות (255 ₪), גלוסים (168 ₪) ושפתונים (180 ₪).

מראה איב סאן לורן לסילבסטר צילום ליז קולינס (Custom)

ב"נטורל פורמולה" מציגים תסרוקת אלגנטית בסגנון נוסטלגי של שנות ה-60, בעיצובו של מעצב השיער עומר אסף. השיער אסוף ל"בננה" באופן מוקפד והוא נראה חזק, בריא ומלא ברק. התחושה המיידית שהתסרוקת משדרת היא של אצילות וחושניות.
את המראה ניתן ליצור בקלות בעזרת שני מוצרים מבית "נטורל פורמולה": מוס לבניית נפח (28 ₪) וספריי ברק (40 ₪).

מראה שיער לסילבסטר 2012 נטורל פורמולה צילום אוהד רומנו

ב"מינרז קוסמטיקס" מתפרעים בגוונים זועקים של ממש: שילוב שני צבעי צלליות - זית ותכלת עמוק.

Oriental

ב"נייל סטודיו" בחרו ללכת על הטוטאלוק החופף בין גוון צלליות העיניים הבוהקת לגוון הלק בצבע כחול רויאל מלכותי במיוחד.

נייל סטודיו 1

המאפר בועז שטיין החליף את הפודרה הרגילה בפודרה זוהרת/מנצנצת המעניקה זוהר קסום לפנים ואת השפתיים משח בשפתון אדום מפתה.

בועז שטיין צלם יחצ

בעלות "הידיים השמאליות" בכל מה שקשור לאיפור, גם לכן יש פתרון: "מרכז האיפור החדש של יוסי ביטון" בתל-אביב מזמין אתכם להפגש עם צוות המאפרים המקצועי במקום ולהנות מאיפור מחמיא וזוהר כיאה למסיבת סילבסטר נוצצת. תמורת 60 ₪ בלבד תקבלו, כך מבטיחים ביוסי ביטון, איפור מושקע שיבוצע בתוך 20 דקות! כמובן, יש לקבוע תור מראש.
הצוות יחכה לכן במרכז Yossi Bitton בתל אביב (פינת שד' בן גוריון ורח' דיזנגוף) ביום שבת (31/12/11) – ערב הסילבסטר, בין השעות 22:30-19:00. לתאום הגעה: 03-7311000.

איפור מקצועי לחגיגות הסילבסטר במרכז האיפור יוסי ביטון בתל אביב צילום יניר סלע

במותג הלקים OPI מציעים לקים מנצנצים בהשראת הסרט "החבובות" שכובש את מסכי הקולנוע בימים אלו.

OPI

מותג הלקים האמריקאי ORLY מציע להשלמת הטוטאלוק, לבחור בלק מהודר ונוצץ במיוחד, זהב, כסף או גוון מטאלי כלשהו המשלב אפקט קורן ובוהק מהרגיל. אגב, הקולקציה הספציפית של המותג האמריקאי לסילבסטר טומנת בחובה הפתעה קטנה בדמותה של פצירה קטנטנה המוצמדת לפקק הבקבוק.

אורלי

במותג CHIC ("שיק") מציעים ללכת על התאמה אבסולוטית בין גוון הלק לגוון השפתון, בחברה ממליצים לבחור גוון סגול מטאלי ובכך ליצור מראה דרמטי וחושני במיוחד.

beautiful woman

מה שלא יהיה, הריסים המלאכותיים של "ארדל" עם הנצנצים בטוח יוסיפו טוויסט זוהר לכל הופעה (50 ₪ בסופר פארם). בפעולה פשוטה הפנים מקבלות שדרוג משמעותי, הריסים מדגישים ומגדילים את העיניים, אבל משאירים את המראה הטבעי הקליל. הריסים מעוטרים באבני נצנץ זוהרות, אף אחד לא ינחש למה את נראית כל כך זוהרת  ויפה.

זוג ריסים של ארדל עם נצנצים גליטר להשיג בסופר פארם 49.9 שקל

שנה אזרחית טובה לכולם!

4 תגובות:

  1. מתי נזכה לראות את האיפור המוזהב של לוריאל בארצנו?
    מן הסתם בשנה הבאה

    השבמחק
  2. לגמרי בשנה הבאה, זאת אומרת בשבוע הבא בעצם...
    בינואר 2012 הקולקציה תעלה אצלנו על המדפים ובמחירי מבצע: שפתון קולור ריש + מסקרה מיליון לאשס יימכרו ב-90 ₪ בלבד, צללית אינפייליבל קולור תימכר ב-35 ₪ ולק רזיסט & שיין ב-18 ₪.
    חחח, למה להיות סתם פסימים? :)

    השבמחק
  3. הקולקציה כבר נמצאת בסניפי סופר פארם החל מאתמול!!!

    השבמחק
  4. מעולה! אלינור, תודה על העדכון :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails