יום שני, 26 בדצמבר 2011

נשיקה לשנה החדשה

תכירו את "קיסו" (נשיקה ביפנית) המקום שתרצו להתחיל בו את השנה החדשה שלכם. ביקרתי במקום והתרשמתי.

כשאריקה יונגרייז היתה בת 16, היה לה חלום – ליצור פינת חמד המציעה לנשים מבחר של מותגי קוסמטיקה בינלאומיים איכותיים, לצד הענקת ידע ושירות אישי. כיום, כשהיא כבר בת 30, הצליחה לממש את החלום שלה והקימה את "קיסו" (נשיקה ביפנית) – בוטיק ליופי וטיפוח, הממוקם בצפון רח' דיזינגוף, בתל-אביב.

KISU_018 צילום עמית גירון (2) אריקה יונגרייז (צילום: עמית גירון)

ב"קיסו" ניתן למצוא מיגוון רחב של מוצרים מקצועיים לטיפול וטיפוח העור מהמותגים המובילים בתחום בעולם. מאחר והמוצרים מבוססים על חומרים פעילים שהשימוש בהם מצריך ידע והבנה, מציעים במקום שירות יעוץ ואיבחון אישי לכל לקוחה, כמו גם האפשרות להתנסות בכל אחד מהמוצרים עצמם. אגב, הנתונים האישיים של הלקוחה נשמרים באופן דיסקרטי במאגר של העסק, לצורך מעקב שוטף אחר צרכי הלקוחה ודרך הטיפול בעור שלה. מעקב זה מאפשר לתת מענה אישי לשאלות הלקוחה, איבחון שינויים עתידיים ובניית תפריט הנחיות לטיפוח וטיפול שמותאם לה, בהתבסס על האיבחון שנעשה לה והמוצרים שהומלצו לה.

KISU_018 צילום עמית גירון

אל המקום מומלץ להכנס ולו רק כדי לפגוש את אריקה, בעלת המקום מאירת הפנים, ששמחה לחלוק את האהבה והתשוקה שלה לתחום הקוסמטיקה עם כל דורש. את הידע שלה בתחום רכשה אריקה באקדמיה למקצועות הקוסמטיקה – GIGI, זאת לאחר שכבר החזיקה באמתחתה תואר במינהל עסקים. להעמקת הידע בתחום עבדה כקוסמטיקאית בכירה באחד ממרכזי היופי המובילים בארץ, כשבמקביל השלימה תואר בלימודי קוסמטיקה רפואית בביה"ס של ד"ר קליין. כשהרגישה שהיא מוכנה כראוי, היא הגשימה את חלומה ופתחה את "קיסו".

הבוטיק מעוצב בהשראת זרם ה"וואבי סאבי", המדגיש את היופי שבחוסר השלמות. האווירה במקום מזמינה מאד ומייצרת חוויית קניה ייחודית מלאת השראה לחושים, עם מרקמים, ניחוחות ומראות נעימים. בין חברות הקוסמטיקה אשר מוצריהן נמכרים בבוטיק, אפשר למצוא את: Yonka, Priori, Dermalogica, Biologiqe Recherche, Maria Galland, Peter Thomas Roth ועוד.

KISU_018 צילום עמית גירון (3)

כתחום משלים ניתן למצוא ב"קיסו" גם בשמים יוקרתיים ביותר, כדוגמת מותג הפרימיום Creed, שיש לו עדת מעריצים ברחבי העולם, הכוללת בין השאר את ג'ניפר לופז, אנג'לינה ג'ולי, ג'וליה רוברטס ואפילו הגב' הראשונה של ארה"ב – מישל אובמה. מותג בישום נוסף שניתן למצוא ב"קיסו" הינו L'Artisan Parfumeurהמתהדר בבשמים, ריחות ביתיים ומוצרי ריח המאופיינים בניחוחות בהשראת הטבע.

"קיסו", רח' דיזנגוף 306 (פינת ירמיהו) ת"א, טלפון: 03-5321541
ימים: א'-ה' 10:30-19:30, ו' 10:00-15:00.


*הפוסט נכתב במקור לפורטל היופי
Bbeauty.

תגובה 1:

  1. וואו איזה יופי! המקום נראה כמו בית מרקחת (הזכיר לי לרגע סניפים של קילס בחו"ל) ואני ממש אוהבת את זה. מקווה להגיע לשם להתרשמות בהזדמנות קרובה...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails