יום שבת, 17 בדצמבר 2011

MAC – קולקציית Mineralize Skincare

mediahp_mineralize002

מועד השקה בארה"ב/קנדה: 5 בינואר, 2012
מועד השקה בינלאומי: פברואר 2012

mediahp_mineralize001

אחרי ליין האיפור המינרלי, משיקה כעת מאק ליין מוצרי טיפוח מינרליים, המבוססים על טכנולוגיית ה- Super-Duo Charged Water (מים עשירים בלחות). הליין כולל את המוצרים הבאים:

Mineralize Charged Water Cleanser (מחיר: 135 ש"ח) – מסיר איפור עדין, ללא שפשוף או קירצוף, המותיר את העור נקי ורך. מכיל בין השאר, קומפלקס של 77 מינרלים, תמצית מלפפונים (להחלקת וליחוך העור), סודיום היאלורונט (לריכוך העור) וסודיום מטיל (לניקוי עדין של העור מהאיפור). אינו מתאים להסרת איפור עמיד במים או לשעות ארוכות..

Mineralize Charged water – Revitalizing Energy (מחיר: 115 ש"ח) – תרסיס מי לחות מינרליים, המסייעים לחדש ולהטעין את העור באנרגיה ושומרים אותו מוזן בלחות. המים נספגים במהירות ובקלות בעור, מלחחים אותו ומדגישים את מראה האיפור. מושלם לריסוס על עור פנים נקי לפני מריחת קרם לחות או לריסוס מעל האיפור כדי לקבע אותו או לרענן את המראה. בעל ניחוח נעים של תה ירוק ופרי הדר.

Mineralize Charged Water Moisture Gel (מחיר: 215 ש"ח) – קרם ג'ל לחות עשיר וקרמי, בעל מרקם קליל, המעניק לחות מיידית ולטווח ארוך. מכיל בין השאר, קומפלקס ל 77 מינרלים, קפאין (להרגעה והורדת אדמומיות) ותמצית אלוורה (להרגעה והזנה).

Mineralize Charged Water Moisture Eye Cream (מחיר: 209 ש"ח) – קרם עיניים עשיר המיועד למזער באופן מיידי עיגולים שחורים ונפיחות ולהזין את העור שמסביב לעיניים בלחות מיידית ולאורך זמן. מכיל, בין השאר, קומפלקס של 77 מינרלים, קפאין (להרגעה והורדת אדמומיות), תמצית אלוורה (להרגעה והזנה) ופיטוספינגוסין (להפחתת כהויות ונפיחויות).

Mineralize Charged Water Face & Body Lotion (מחיר: 172 ש"ח) – תחליב פנים וגוף, המסייע בשמירה על לחות העור. נספג בקלות ומשפר מיידית את רמת הלחות בפנים ב-65% וברגליים ב-67%. ניתן לערבוב עם מוצרים כמו פיגמנטים ותמציות השמנים הארומתיות. מכיל, בין השאר, קפאין (להרגעה והורדת אדמומיות), תמצית אלוורה (להרגעה והזנה) וחמאת מורו מורו טבעית (לשמירה על מחסום הלחות בעור).

mediahp_mineralize003

כל המוצרים יהיו זמינים בליין הקבוע של המותג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails