יום שבת, 10 בדצמבר 2011

TRAVALO – כמה קטן וכמה שימושי

אם יש משהו שאני לא יכולה לעמוד בפניו מול הקופאית ברשתות הפארם, שמציעה לי מבצעים שונים רגע לפני שאני מעבירה את כרטיס האשראי שלי, הן אותן אריזות מוקטנות ולא חשוב של מה – זה יכול להיות תחליבי רחצה, שמפו, משחת שיניים וכיוצ"ב... בקיצור, כל מה שאפשר לארוז בכייף לנסיעה של כמה ימים מחוץ לבית ולהוריד ממני את הצורך להיסחב עם מזוודה כבדה מידי. אם אין לי אפשרות לרכוש מוצרים מוקטנים, אני נוהגת לקנות בקבוקים קטנים וממלאה אותם במה שאני צריכה לקחת איתי.

לפני מספר ימים נשלח אלי ממשרד היח"צ של רשת הבישום CALLPERFUME ("כל פרפיום") אחד המוצרים המדליקים שנתקלתי בהם – ה-TRAVALO ("טרבלו"). מדובר בבקבוקון ספריי קטן, ממש כמעט בגודל של שפתון, המאפשר לקחת בתוכו את הבושם המועדף ולשאת אותו בתיק בקלות ובנוחות לכל מקום שאליו הולכים.

1 DSCF3633להמחשת הגודל - ה"טרבלו" לצד שפתון רגיל של MAC

בקומוניקט שצורף למוצר, מוסבר שבתוך הבקבוקון יש "מנגנון אטום עם פטנט ה-S-genie, שפותח בהשראת מערכת תדלוק המטוסים בשדות התעופה". המנגנון הנ"ל למעשה שואב את הנוזל מבקבוק הבושם ה"מקורי" ומעביר אותו לתוך הבקבוקון הקטן והנייד.
באופן כללי, על גבה של האריזה מצוי תרשים ברור שמדגים כיצד "לשאוב" את הבושם אל תוך הבקבוקון. הפעולה הזו לא אורכת יותר מ-2 דקות (וגם זה בהגזמה...).

2

אז איך זה עובד?
לוקחים בקבוק בושם ומסירים ממנו את הפקק של המתז (אל דאגה, ניתן להחזירו למקומו בקלות), כך שצינורית ההתזה נחשפת.

3

בתחתית של בקבוקון ה"טרבלו" ישנו המנגנון המיוחד בעזרתו ניתן למלא אותו בנוזל הבושם, מבלי שהוא ישפך או ישפריץ לכל עבר.

DSCF3629

מחברים את תחתית ה"טרבלו" אל פיית בקבוק הבושם החשופה ולוחצים בתנועות פמפום קטנות. כל תנועת פמפום כזו ממלאה את הבקבוק בנוזל הבושם שהיא שואבת מהבקבוק הגדול.

DSCF3619

כל בקבוקון יכול להכיל בתוכו כמות נוזל המספיקה לכ- 50 התזות (4 מ"ל) – כמות שבקלות עוברת בדיקה בטחונית בכל שדה תעופה ובהחלט מספיקה לנסיעה של מספר ימים. הבקבוקון מצוייד בחלונית שקופה, כך שניתן לראות דרכה את כמות הבושם שנותרה בתוכו.

DSCF3635

אגב, אם יש לכם כמה ניחוחות מועדפים – למשל בושם מסויים ליום ובושם אחר ללילה, תוכלו למצוא ברשת "כל פרפיום" מארזים שונים, המכילים 2-3 בקבוקונים כאלו, או אפילו כאלו המיועדים לנשיאה כתכשיט על הצוואר. יש גם מארזים זוגיים "בשבילו ובשבילה" והכל מגיע במגוון של צבעים אופנתיים.

כל פרפיום  - טרבלו מקור  49 שח צילום  שרון בנטוב

מחירו של בקבוקון ה"טרבלו" – 49 ₪ וניתן להשיגו באופן בלעדי באתר הרשת, במוקד הטלפוני ובחנויות רשת "כל פרפיום" ברחבי הארץ.

4 תגובות:

  1. זה נראה פשוט מוצר פיגוזי וזה גם מה שחשבתי לעצמי כאשר ראיתי את הקטלוג שלהם. זו פשוט מתנה אדירה לכל מי שנוסע לחו"ל לעיתים תכופות.

    השבמחק
  2. במוצר מסוג זה נתקלתי לפני שנים עת ביוטי קייר היו רק חנות אחת בתלפיות בירושלים. הרעיון היה מזהיר, הביצוע פחות. נשארנו בליקוט דוגמיות.

    נראה שהפעם הרימו את הכפפה. רעיון נפלא עם ביצוע מוצלח מאוד כך נראה.

    אשר למחיר - אני טוענת שבשביל איכות...צריך לשלם

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails