יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

BOBBI BROWN – קולקציית Neons & Nudes (אביב 2012)


בקולקציית האביב שלה ל-2012, בוחרת בובי בראון להציג שילוב מיוחד של גוונים ניאונים בולטים יחד עם גוונים טבעיים רכים. הקולקציה מאפשרת לבחור בין עיניים "רגועות" ושפתיים בוהקות, או ההיפך – תלוי במצב הרוח. לדברי בראון, שילוב כזה יוצר מראה מהמם ורענן בקלות.
למרות שלא כל אחת מסוגלת ללבוש גווני ניאון או אפילו סתם גוונים בולטים על השפתיים או בכלל, הייתי אומרת שגווני הניאון שבקולקציה דווקא דיי לבישים...

מה בקולקציה:
Ultra Nude Eye Palette – פלטה (מהדורה מוגבלת) המכילה 6 צלליות בגוונים טבעיים קלאסיים, יחד עם מברשת דו-צדדית.
Eye Shadows – צלליות בודדות בגוונים בוהקים חדשים: Ultra Violet Shimmer Wash (סגול ניאוני- הגוון המועדף על בראון בתצוגות האופנה) ו-Bluebell (כחול ניאוני).
Ink Liner – אייליינר טוש (מהדורה מוגבלת) להנחה מדוייקת ויצירת מראה דרמטי של אייליינר נוזלי. האייליינר עמיד לטווח ארוך במיוחד ומוצע בגוון אחד – Really Black (שחור אמיתי).
Blushes – סמקים בגוונים רגועים שמתאימים לשילוב עם עיניים או שפתיים בוהקות: Nude Peach (אפרסקי) ו-Nude Pink (ורוד).
Lip Colors – שפתונים (מהדורה מוגבלת) המועשרים בתערובת מיוחדת של שעוות דבורים וויטמינים E ו-C. השפתונים מוצעים בשלושה גוונים, 2 מהם בוהקים ואחד טבעי: Atomic Orange (כתום), Neon Pink (ורוד) ו-Uber Beige (בז').
Lip Glosses – ליפגלוסים בגווני ניאון שקופים ומבריקים: Cosmic Pink (ורוד ניאון), Citrus (כתום ניאון) ו-Ultra Violet (סגול ניאון).

הקולקציה אמורה לעלות על המדפים בחו"ל כבר בינואר 2012. זה המקום להזכיר, שבחודש מרץ הקרוב אמור המותג לפתוח את החנות הראשונה שלו פה בארץ (בקניון רמת אביב), כך שסוף-סוף יש סיכוי שנזכה לראות מקרוב את מוצרי הקולקציה הנ"ל...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails