יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

GIORGIO ARMANI – קולקציית LUCE (אביב 2012)

Girogio-Armani-Luce-Spring-2012-758x1024

קולקציית האביב של ארמני לשנת 2012 מכונה בשם LUCE שפירושה "אור", ונראה שזה מה שרצה ארמני לבטא כשיצר את הקולקציה.

מה בקולקציה:

Eye Palettes – פלטת צלליות בשתי וריאציות: האחת בגוונים פסטליים והשניה בגוונים טבעיים.

Girogio-Armani-Luce-Spring-2012-Eye-Shadow-1-978x1024Girogio-Armani-Luce-Spring-2012-Eye-Shadow-2

Eye Pencils – עפרונות עיניים בגווני זהב ונחושת.

Girogio-Armani-Luce-Spring-2012-Eye-Pencils

Gloss d’Armani – ליפגלוסים בארבעה גוונים.

Girogio-Armani-Luce-Spring-2012-Glosses

Tourmaline Pink Blush – סומק.

Girogio-Armani-Luce-Spring-2012-Blush-966x1024

הקולקציה, שתושק במהדורה מוגבלת, תעלה על המדפים (בחו"ל) בסביבות ינואר-פברואר 2012.

4 תגובות:

  1. חזקה על ארמני שהכל אצלו יחודי. בעלי פריק של ארמיני: ג'ינסים, משקפי שמש, בשמים. אני חובבת מותרות נגישים, מה שיש לי בפארם כאן ועכשיו. יש לי הרושם שהאיפור של ארמני לא יעשה עליה לארץ ישרואל כלכך מהר.

    השבמחק
  2. אפרת, נראה שלבעלך יש טעם מעולה... :)
    באשר לאיפור של המותג, גם אני מאמינה שיקח המון-המון זמן (אם בכלל) עד שנזכה אולי לראות את המותג פה בארץ. אבל היי, בובי בראון עוד מעט כאן, אז זה סימן שאל לנו להתייאש!

    השבמחק
  3. אפרת :) יצא לך להתנסות באיפור שלהם? חבל באמת שהם לא מיוצגים כאן.
    אני כל הזמן שומעת על בובי בראון, איך האיכות שלהם? נחשבים כמותג עממי?

    השבמחק
  4. שרית, בובי בראון נחשב למותג יוקרתי (ודיי יקר, יחסית...), אבל המוצרים הם בהתאם - זאת אומרת, רובם באיכות מאד גבוהה.
    אגב, כך גם מוצרי האיפור של ארמני. אמנם לא יצא לי להתנסות בכל המוצרים שלו (למעט מייקאפ ומסקרה), אבל לפי מה שקראתי עליהם בבלוגספרה בחו"ל, הם מעולים.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails