יום שבת, 24 בדצמבר 2011

ערב מקסים עם מקסים

לכבוד השקת קולקציית החורף של "גרלן", הוזמנתי יחד עם בלוגריות נוספות לפגוש את המאפר מקסים פולין (Maxime Poulin) – חבר הצוות האמנותי הבינלאומי של המותג ואחד האנשים הבודדים שהכרתי בחיי, ששמו מהווה תיאור מדוייק של האישיות שלו (זהירות, פוסט ארוך לפניכם!).

קצת רקע על מקסים המקסים:

מקסים פולין המאפר הראשי של גרלן צילום גרלן פריז מקסים פולין

התשוקה של מקסים (27) לאיפור התחילה בניו-יורק כבר לפני 10 שנים, כשהיה מסייע למאפרים אחרים בזמן ששימש, למעשה כדוגמן בעצמו – מאחורי הקלעים של תצוגות האופנה, הגברים תמיד מוכנים ראשונים מבחינת שיער ואיפור. בזמן שנותר לו עד לעליה על המסלול, הוא תמיד היה מוצא את עצמו מתבונן בעבודת המאפרים, לומד את עבודתם ומסייע להם בשמחה. למרות שהוא מחזיק באמתחתו תואר בחשבונאות ופיננסים, כבר בתקופת ההתמחות שלו הוא הבין מהר מאד שתחום האיפור מועדף עליו ועבר לעבוד כעוזר של מאפרת ממונטריאול.
מהר מאד הוא הפך להיות עצמאי ואיפר בין השאר בסדרות טלוויזיה כמו "צעירים חסרי מנוח", "היפים והאמיצים", "CSI", ניקיטה ועוד. בין לקוחותיו המפורסמות ניתן למנות את הזמרת סלין דיון, השחקניות מריל סטריפ ומליסה ג'ון הארט (סברינה המכשפה), הדוגמניות קוקו רושה, דריה, סטייסי מקנזי, אוקסנה אורל ועוד.
למותג היוקרתי "גרלן" הוא התוודע כשעבד עם שחקניות אמריקאיות, שאהבו מאד את הפריימרים של המותג. אוליבייה אושמזו, המנהל האמנותי של "גרלן" – אמן איפור מוערך ביותר – הפך להיות מקור להשראה עבורו ולימים, כשנפגשו השניים, לקח אושמזו את מקסים תחת חסותו ולימד אותו את רזי המקצוע. מאז, יצירותיו של מקסים נראות לעיתים קרובות על מסלולי האופנה בשבועות האופנה בפריז, מונטריאול וטורונטו, כמו גם במגזינים בינלאומיים נחשבים. בשנת 2010, כאות להערכת פועלו, הוא זכה בתואר אומן האיפור של השנה בקנדה (ארץ מולדתו), שם גם הנחה תוכנית איפור אישית בטלוויזיה.

בחזרה לערב ההשקה:

במהלך הערב הציג בפנינו מקסים את מיגוון המוצרים של המותג, החל ממוצרי הבסיס ועד למוצרים החדשים שמושקים כעת:

"גרלן" מייצרת איפור מאז 1828 ועיקר התמחותה בתחום הוא יצור פודרות. למעשה, המותג היה הראשון שהוציא פודרה למכירה. כל הפודרות שלהם גרוסות מאד-מאד דק, כך שאפילו ניתן להשתמש בהן באזור העיניים מבלי לחשוש מיבוש או הבלטת הקמטוטים באיזור.
ב-1987 "גרלן" השיקה לראשונה את פודרת המטאוריטים המפורסמת, המבוססת על טכנולוגיה של "שבירת אור", המשפרת את מראה העור ומעניקה לו מראה זוהר ומואר, יחד עם גימור מאט. הסוד הוא במערך החלקיקים הצבעוניים, המחזירים אור, בצבעים של ירוק (לטשטוש אדמומיות), בז' (לאיחוד הגוון), ורוד (מעניק מראה בריא וחיוני), סגול (מתקן מראה עמום ועייף) ולבן (מאיר) – כולם משתקפים באור ויוצרים מעטה של זוהר מושלם, ללא תלות בסוג התאורה בה אנו נמצאים באותו הרגע: במועדון ריקודים, בארוחה רומנטית לאור נרות, בעבודה במשרד או ברחוב לאור יום. הפודרה עצמה הינה בעלת מרקם קטיפתי עדין ושקוף, היא סופחת עודפי סבום, משמרת את האיפור ומעניקה לעור אפקט מלוטש. ניתן להשתמש בה מעל המייקאפ או ישירות מעל עור חשוף.

המייקאפ המועדף על מקסים הוא Lingerie de peau – מייקאפ שהושק לפני קצת יותר משנה וזכה לתשבוחות רבות.

מוצר נוסף אותו הציג מקסים בפנינו הינו הברונזר ממשפחת ה"טרקוטה" – שם נרדף לגרלן והמוצר הנמכר ביותר שלה בעולם (בכל 20 שניות נמכר ברונזר טרקוטה בעולם). פודרת הטרקוטה הומצאה בשנת 1984 והיא נועדה להעניק מראה שזוף טבעי. מקסים הסביר לנו שביצור הטרקוטה משתמשים, בין השאר, בסוג של פיגמנטים שטוחים יחד עם אוכרה – מינרל מיוחד המשמש את גרלן באופן בלעדי. טווח מוצרי הטרקוטה כולל בתוכו 25 גרסאות שונות, כך שכל אחת יכולה למצוא את זו המועדפת עליה.

עוד מוצר מיוחד של "גרלן" הינו הטרקוטה כחל, המשמש לתיחום והדגשת העיניים. המוצר הוא מאד עמיד ומגיע בצורת אבקה אולטרה דקיקה, הארוזה באריזה אקזוטית יפיפייה.

כשמקסים הציג את סדרות השפתונים של המותג (ביניהן גם שפתון ה-Rouge Automatique ושפתון ה-Rouge G), הוא סיפר לנו שבשנת 1925 המציאה גרלן לראשונה בעולם את השפתון שמגיע בטיובה (בצורה המוכרת לכולנו כיום). לפני כן, הנשים היו נוהגות לצבוע את שפתותיהן באמצעות אצבעות הידיים. ההשראה ליצירת שפתון בטיובה הגיעה בעקבות אחד מבני המשפחה שהיה מייצר נרות צבעוניים והשתמש לשם כך בטיובות.

אגב, במהלך הצגת המוצרים, מקסים הזכיר את המסקרה החדשה של "גרלן", שעתידה לצאת בפברואר הקרוב. לדבריו, מספיקה שכבה אחת ממנה וכבר העיניים מקבלות מראה דרמטי במיוחד.

ונעבור להדגמה:

אחרי מידע אינפורמטיבי כל-כך שקיבלנו ממקסים, צפינו בו כשהוא מדגים חלק מהמוצרים על פניה היפות של דוגמנית צעירה, תוך שהוא חולק הסברים וטיפים שונים בנוגע לשימוש בהם ובאיפור בכלל.

DSCF3707הדוגמנית לפני תחילת האיפור 

מקסים הדגיש, שמאד חשוב לנקות את הפנים היטב ולהניח עליהם לחות טובה לפני שמתחילים להתאפר. כך העור הופך להיות גמיש ורך יותר והמרקם שלו מושלם. שימוש בפריימרים מסייע מאד להחלקת העור ולשמירה על עמידות האיפור שמונח מעליו. לדברי מקסים, הפריימרים של "גרלן" אינם מכילים סיליקון כמו רוב הפריימרים הקיימים בשוק. בנוסף, הפריימרים – כמו כל מוצרי המותג – מכילים מרכיבי טיפוח ואנטי-אייג'ינג המסייעים להגן על העור ושומרים על בריאותו.

על פניה של הדוגמנית הניח פריימר METEORITES PERLES – פריימר במרקם ג'ל המכיל פנינים ורדרדות בשילוב פיגמנטים מחזירי אור וחלקיקי פודרה לניטרול הברק השומני בעור (מחיר: 395 ₪, תכולה: 30 מ"ל). את הפריימר ממליץ מקסים למרוח באמצעות אצבעות הידיים.

Studio 106

בנוסף, הניח מקסים פריימרים על עיניה ושפתיה של הדוגמנית. הפריימר לעיניים מכיל רכיבים מרגיעים ומסייע לעמידות האיפור מעליו, בעוד הפריימר לשפתיים מעניק אפקט החלקה ומלאות לשפתיים. מקסים מסביר, שהפריימר לשפתיים אידיאלי לנשים המשתמשות בשפתונים, מאחר והוא תורם לעמידות ארוכה מאד של השפתון. ניתן למרוח אותו גם מסביב לשפתיים, כך שהוא ימנע מהשפתון להימרח מסביב.

לאחר מריחת המייקאפ, הקונסילר וההארות, הניח על פני הדוגמנית ברונזר "טרקוטה". את הברונזר הוא מזכיר לטשטש היטב ולא לשכוח להניח אותו גם באיזור הדקולטה, כדי לטשטש הבדלי גוונים בין שני האיזורים.

DSCF3710

את עיני הדוגמנית איפר מקסים באמצעות פלטת צלליות מהקולקציה החדשה: מדובר בפלטה המכילה 4 צלליות בגוונים בני אותה משפחה, המגיעים ב-4 מרקמים שונים: מאט, סאטן, קטיפה ומטאלי. הצלליות קלות מאד לטשטוש וניתן ליצור באמצעותן מראה יומיומי עדין או מראה ערב מעושן. בקולקציה החדשה קיימות 7 פלטות של צבעים (מחיר: 346 ₪).

גרלן - צלליות אקרין 4 צבעים 346 שח צילום גרלן פריז

DSCF3726

לתיחום העיניים השתמש מקסים בעפרון "כחל", שהינו בעל טקסטורה נעימה ונוחה לטשטוש. בנוסף, העפרון עמיד לאורך שעות רבות. באמצעות העפרון ניתן ליצור בקלות מראה טבעי או מעושן. העפרון מגיע בגוונים של שחור, חום וכחול נייבי (מחיר: 146 ₪). מקסים מעדיף את הגוון החום, שמעניק מראה עדין וטבעי יותר.

בקולקציה החדשה מוצעים שלושה גוונים חדשים ומחמיאים של שפתונים בסדרת Rouge G De Guerlain: אדום לוהט (25) שזיף עמוק (70) וורוד עדין (71) – כולם עשירים בפיגמנט ומעניקים מראה זוהר, מפתה וחושני לשפתיים (מחיר: 268 ₪). הגוון האדום הוא זה המועדף על מקסים. לדבריו, הנשים הפריזאיות נוהגות להשתמש בו בכל שעות היממה- הוא מאיר את כל הפנים, אפילו אם הן לא מאופרות כלל. מקסים משווה לבישת שפתון אדום לנעילת נעלי עקב גבוהות – בשני המקרים האפקט מעצים את תחושת הנשיות.

DSCF3734DSCF3731

לפני הנחת השפתון, יש לתחום את השפתיים באמצעות עפרון בגוון תואם, כשהשפתיים סגורות. תחילה, בשפה התחתונה ולאחר מכן מ"קשת הקופידון" בשפתיים העליונות ולצדדים. כדאי לשים לב, שהשפתיים העליונות והתחתונות תהיינה פרופורציונליות בגודלן אחת לשניה. אגב, לדבריו, לא מומלץ לוותר על שימוש בעפרון שפתיים, אפילו אם מניחים מעליהן רק גלוס. בצורה זו, השפתיים נראות מוגדרות ומעוצבות יותר.
להוספת עומק לגוון השפתון, מקסים ממליץ להוסיף ליפגלוס בגוון תואם ולהניחו רק במרכז השפתיים.

DSCF3735

כמגע קסם אחרון, מוסיף מקסים את הסומק על לחיי הדוגמנית. לדבריו, מומלץ להניח סומק רק בסוף תהליך האיפור ולהתאימו לגוון השפתיים. יש לעשות זאת בתנועות סיבוביות, כך שהמראה שמתקבל הינו טבעי ורך יותר.

בתמונה שלהלן ניתן לראות את התוצאה הסופית והנהדרת - מעשה ידיו להתפאר של מקסים פולין, המדגישה באמת את יופיה הטבעי של הדוגמנית:

DSCF3742

חשוב מאד לציין, שגרלן אינה מבצעת ניסויים בבעלי-חיים כלל וכלל. כל המוצרים והרכיבים שלה מיוצרים ומגודלים בצרפת בלבד, כך שאין חשש לשימוש ברכיבים המגיעים מסין. גם שיער המברשות של המותג עשוי מגזירה חד-פעמית של שיער בעלי-חיים מקומיים.

את מוצרי גרלן ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר, אפריל וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

5 תגובות:

  1. נראה שהוא גם יפה וגם יודע מה הוא עושה.
    אני מאוד אוהבת את הסמקים של גרלן

    השבמחק
  2. אפרת, הוא פשוט... מקסים! נו, מצטערת, אני לא מוצאת מילה אחרת לתאר אותו... אין כמו לצפות בגבר יפה, שמדבר על נושאים חשובים מאד (איפור, למשל) ובנוסף לכל הוא גם בעל חוש הומור - כל מה שחלמתי למצוא בגבר אמיתי!

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails