יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

L'Occitane משיקה את Pivoine Flora - קולקציית איפור חדשה

Screen shot 2011-05-05 at 08_48_31

בהשראת פריחת הפאוני (אדמונית) המרהיבה השיקה ל'אוקסיטן את "Pivoine Flora" ("פיוואן פלורה") - קולקציית איפור במהדורה מוגבלת, בעלת רכיבים טיפוחיים שונים, כשהמרכזי מביניהם הינו תמצית פאוני טבעית.

1  

מה בקולקציה:

Duo Eyeshadow - צמד צלליות לעיניים, המוצע ב-4 מארזים שונים: בלאנש אטואל, לילך אונבלה, אלמוג הקדריל וורוד טוטו (מחיר: 99 ₪, 2 גרם).

Facecolor Cream Duo - צמד סמקים לפנים במרקם של קרם: מגיעים ב-3 מארזים: בז' בלט, משמש ערבסק וורוד רוורנס (מחיר: 99 ₪, 2 גרם).

Petals Eye Quartet – רביעיית צלליות בגוונים של ורוד, סגול-אדמדם (שזיף) ובז' (מחיר: 169 ₪, 1.5 גרם).

Lipstick – שפתונים בעלי מרקם עשיר וניחוח עדין, מגיעים ב-4 גוונים: רויאל קוויברה (בז' זהוב מנצנץ), ואלס פוקסיה (ורוד מנצנץ), ורוד פיקה (ורוד מנצנץ עם השתקפות זהובה) וטורביון דובדבן (אדום ארגמן) (מחיר: 89 ₪, 3.5 גרם).

Lip Shine - גלוס בעל מרקם קליל, לא דביק, עם ניחוח עדין. מגיע ב-4 גוונים: ורוד בלרינה (ורוד טבעי מנצנץ), פוינט גרנדין (אדום בהיר), פש פרנדול (קורל מנצנץ) וחום פירואט (קרמל מנצנץ) (מחיר: 79 ₪, 8 גרם).

Incredible Lip Shine - גלוס להדגשת הגוון הטבעי של השפתיים, בעל מרקם שקוף אשר הופך לורוד עדין ברגע שהוא בא במגע עם השפתיים ומגביר את הצבע הטבעי שלהן (מחיר: 59 ₪, 10 גרם).

Healthy Glow Face Powder - פודרה למראה זוהר בריא של הפנים, מחממת את גוון עור הפנים ומאחדת אותו. מגיעה בשני גוונים (מחיר: 169 ₪, 10 גרם).

כל המוצרים בסדרה אינם מכילים פרבאנים והם נבדקו דרמטולגית. המוצרים לעיניים נבדקו על ידי רופא עיניים.

קיבלתי ממשרד היח"צ של ל'אוקסיטן 2 מוצרים לסקירה: צמד צלליות בגוון "אלמוג הקדריל" (Corail quadrille) וצמד סמקים בגוון "ורוד רוורנס" (Rose reverence):

DSCF3662

שני המוצרים, כמו שאר חבריהם לקולקציה, מגיעים באריזות קרטון מקסימות מעוטרות בדמויות של בלרינות הלבושות בשמלות מעוצבות כפרחים, כשהגוונים של השמלות מרמזים בעצם על גווני המוצר שהאריזות מכילות.
חשוב לציין, שהקרטון שממנו עשויות האריזות הינו קרטון המאושר ע"י FSC (מועצת ניהול היערות) והוא עשוי מעצים אשר מקורם ביערות המנוהלים באופן בר-קיימא. ואם כבר מזכירים "התחשבות סביבתית", זה המקום לציין לטובה גם את ההתחשבות של המותג בצרכנים כבדי ראיה על-ידי הוספת כתב ברייל על האריזה. שאפו!

DSCF3667כתב ברייל על-גבי האריזות  

צמד הצלליות "אלמוג הקדריל" מכיל שתי צלליות בגוון ירוק זית וקורל (או אם תרצו- כתום סלמון). הצלליות בעלות מרקם רך ונעים עם פיגמנט סביר והרבה נצנצים זהובים גרוסים דק-דק. כדאי להקפיד על הנחת הצלליות בתפיחות, מעל פריימר מתאים, כדי למנוע פיזור של הנצנצים מסביב לעיניים.
אגב, האריזה מכילה בתוכה מראה ואפליקטור דו-צדדי - צד אחד ספוגית ובצד השני מברשת. האפליקטור המצורף קטן מידי לטעמי – אני נוטה בדרך-כלל להשליך אפליקטורים מהסוג הזה ומעדיפה להשתמש במברשות גדולות יותר, אבל לנשיאה של המוצר בתיק, האפליקטור יכול להיות שימושי ומספק דיו.

DSCF3664DSCF3669 DSCF3673 DSCF3676

הסומק בגוון "ורוד רוורנס":
למעשה, מדובר בצמד המכיל סומק להנחה על תפוחי הלחיים והיילייטר בגוון תואם, בהיר יותר, להארה של עצם הלחי - שניהם מגיעים במרקם קרמי. במוצר שאני קיבלתי, הסומק מגיע בגוון ורוד אדמדם, כשלצידו היילייטר בגוון ורוד בהיר מאד – כל-כך בהיר, שעלי הוא ממש שקוף (מעניין אם תצליחו להבחין בסווטצ' שלו בתמונה למטה...), אבל בזוויות מסויימות של אור מתקבל אפקט מחמיא.

DSCF3678 DSCF3681 DSCF3682 DSCF3684

הסומק עצמו היה נראה לי בתחילה כהה וחזק ומידי, אבל כאשר מטשטשים אותו הוא מתקבל מאד יפה וטבעי ומעניק מראה חי ובריא. למרות שהסומק מגיע במרקם קרמי, הוא מרגיש קליל מאד ולא דביק. אגב, את המוצר הנחתי וטשטשתי באמצעות האצבעות כפי שמומלץ על-גבי האריזה, אבל אני מאמינה שגם מברשת סינתטית מתאימה תעשה את העבודה נאמנה.

DSCF3686

החלק שפחות אהבתי בשני המוצרים הוא תג המחיר שהוצמד אליהם. לדעתי, 100 ₪ הוא מחיר גבוה מידי לצללית/סומק ביחס לכמות המוצעת, כשברשתות השיווק השונות ניתן למצוא תחליפים זולים הרבה יותר.

את מוצרי ל'אוקסיטן ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובחנות המקוונת באתר החברה.


*הערה: כאמור, המוצר נשלח אלי ממשרד היח"צ של החברה. אני לא מקורבת לחברה ואני לא מקבלת תשלום עבור חוות-דעתי על המוצר. כל המחשבות והדעות המובעות בחוות-דעתי הן שלי בלבד והן מייצגות באופן אמיתי את הדרך בה המוצר עבד עבורי!

תגובה 1:

  1. לאחרונה אני מאודש סקרנית להתנסות במוצרי האיפור של החברה. מאוד מושכים את העיין. התמחור - מעט יקר

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails